جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/20 15:58
کد خبر: 4370

واکنش گواردیولا به جدایی ستاره تیمش

​سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید آینده حرفه‌ای بال آلمانی تیمش در دستان او نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به  نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید آینده حرفه‌ای بال آلمانی تیمش در دستان او نیست.

پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش یکشنبه شب در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس میهمان استون‌ویلا است، در مواجهه با پرسشی در خصوص آینده حرفه‌ای سانه، بال آلمانی تیمش که شایعه پیوستن او به بایرن مونیخ داغ است، گفت: این پرسشی است که باید از لروی، مدیر برنامه‌هایش و باشگاه بپرسید و به من مربوط نمی‌شود.

وی افزود: سانه باید خوب ریکاوری کند، اما خود او هم می‌داند که ما به چه چیزی باور داریم. می‌خواهم لروی با بهبودی کامل به جمع ما بازگردد. زانوی او خوب به نظر می‌رسد. در حیطه کاری من نیست که درباره وضعیت سانه نظر بدهم. آینده او در دستان من نیست.

پیش از این گفته شده بود سانه 23 ساله می‌خواهد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به آلمان بازگردد، برای همین در تلاش است تا فرایند انتقالش به بایرن مونیخ سرعت بخشیده شود. لروی در تابستان گذشته تا آستانه پیوستن به جمع باواریایی‌ها پیش رفته بود، اما مصدومیت بدموقع که او را از مرداد ماه تاکنون به دور از میادین نگه داشته، تمامی معادلات را به هم ریخت.

بال تیم ملی فوتبال آلمان تاکنون در 134 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ygbj4