چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/18 14:39
کد خبر: 4282

این ستاره پیشرفت می‌کند

مارک زورک، مدیر ورزشی دورتموند مدعی شد ستاره های جوان اروپایی در این تیم پیشرفت می کنند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس به دنبال خرید ارلینگ هالند بودند، اما این دورتموند بود که موفق شد این ستاره گلزن و نروژی را با رقمی در حدود 20 میلیون یورو جذب کند. نشریه بیلد مدعی شد احتمالا بند فسخ هم در قرارداد ارلینگ هالند وجود دارد، اما به نظر می رسد این بند از سال 2022 فعال خواهد شد و تا آن مقطع هر باشگاهی به دنبال خرید این ستاره جوان باشد، باید با باشگاه دورتموند به توافق برسد.

مایکل زورک مدیر ورزشی دورتموند گفت: "وقتی صحبت از بازیکنان جوان می شود، عملکرد ما مشخص است. تقریبا تمام استعدادهای برتر اروپا اکنون موضوع را می دانند. بازیکنانی همچون رابرت لواندوفسکی، پیر آمریک اوبامیانگ، ایلکای ​​گوندوغان، عثمان دمبله، یادون سانچو و بسیاری دیگر در دورتموند پیشرفت زیادی داشته اند و نمی توان این موضوع را کتمان کرد.

ارلینگ هالند هنوز آمادگی کامل ندارد و زمانیکه شرایط بازی کردن پیدا کند، کیفیت جدیدی به ترکیب دورتموند اضافه خواهد شد. ارلینگ هالند به زودی با سبک بازی دورتموند هماهنگ خواهد شد و ما از حضور او در میدان لذت می بریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jwll2