پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/18 09:17
کد خبر: 4252

حمایت ویژه نیمار از دو پدیده جوان رئال

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، به حمایت از دو پدیده جوان رئال مادرید پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: مدتی است که دو پدیده برزیلی رئال مادرید یعنی رودریگو و وینیسیوس، هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داده اند. وینیسیوس در فصل گذشته و بعد از روی کار آمدن سانتیاگو سولاری نمایش های درخشانی را ارائه داد و رودریگو نیز در فصل جدید با اعتماد زین الدین زیدان روبرو شد و اتفقا نمایش های فوق العاده ای را ارائه داده است.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اما معتقد است که این دو پدیده می توانند بهتر از این ها نیز عمل کنند. نیمار در این باره گفت: " آن ها دو بازیکن با کیفیت فوق العاده هستند. آن ها برای مدت کمی در اینجا بوده اند و فکر می کنم که می توانند تجربه زیادی کسب کنند. آن ها قطعا به بلوغ بیشتری خواهند رسید و بهتر از این ها عمل خواهند کرد.در برزیل مردم عجله زیادی دارند تا آن ها در همه مسابقات ببینند. مردم می خواهند که آن ها در همه رقابت ها حاضر باشند اما هماهنگ شدن کمی سخت است. رسیدن به آن سطح و بازی کردن در تیم هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا بسیار دشوار است اما قطعا این دو قادر به انجام آن هستند."

نیمار همچنین درباره سرخیو راموس گفت: " من همیشه درباره سرخیو راموس صحبت کرده ام؛ کسی که بارها در مقابلش بازی کردم. من همچنین در کنار جرارد پیکه، مارکینیوس و تیاگو سیلوا نیز بازی کرده ام."

نیمار در پایان درباره شرایطش در پی اس جی نیز گفت: " یک سال سخت چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای را پشت سر گذاشتم. من برای یک بار دیگر مصدوم شدم و ریکاوری کردم. هدف من پیروزی در پی اس جی و برزیل است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39bd72