پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/17 16:43
کد خبر: 4227

بارسلونا نیمار را نمی‌خواد

کالچومرکاتو خبر از تمایل بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: در روزهای اخیر دوباره اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به بارسلونا شنیده شده است. بعد از گذشت سه فصل حضور در پاریس، نیمار می تواند در صورت عدم مبادرت به تمدید و با استناد به بند قانونی فیفا، با رقمی که این نهاد بین المللی تعیین می کند راهی بارسلونا شود.

اما به نظر می رسد جذب نیمار اولویت اول بارسلونا نیست و آنها تمرکز خود را روی انتقال لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن اینتر قرار داده اند. لائوتارو که تا اینجای فصل زوج فوق العاده ای را در کنار روملو لوکاکو تشکیل داده و موفق به زدن 14 گل شده، بازیکن مورد علاقه لیونل مسی به شمار می آید و همین امر احتمال انتقال او به نوکمپ را افزایش داده است.

بند آزادسازی 111 میلیون یورو در دو هفته ابتدایی تابستان در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد و به همین دلیل بارسلونا قصد دارد زودتر توافق کرده و پیش از افزایش این رقم، مقدمات انتقال لائوتارو مارتینز را به این تیم فراهم کند. پست تخصصی لائوتارو مهاجم نوک بوده و بارسا امیدوار است او تبدیل به جانشین خوبی برای لوییس سوارز، مهاجم پا به سن گذاشته بلوگرانا در سال های بعد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48arl3