جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/17 15:43
کد خبر: 4222

رویایم بازی کردن مقابل مسی است

فدریکو کیه زا، ستاره جوان و ایتالیایی ابراز امیدواری کرد روزی مقابل لیونل مسی بازی کند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: در سال های اخیر ایتالیا با ظهور بازیکنان جوانی مانند فدریکو کیه زا، تغییر نسل داده و زیر نظر روبرتو مانچینی تبدیل به تیمی قدرتمند شده است. فدریکو کیه زا مدعی شد علیرغم وجود مدعیان بزرگ در رقابت های یورو 2020، ایتالیا نیز می تواند در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد.

فدریکو کیه زا گفت: "من احساس می کنم که ما یک تیم بسیار قوی هستیم و روبرتو مانچینی در چند سال گذشته به ما چیزهای زیادی آموخته است. او به ما نشان داد که چگونه می توانیم بازی کنیم و از ما خواست به دنبال مالکیت توپ باشیم.

ما پیشرفت زیادی داشتیم و این روند با نتایج به دست آمده و رکورد کسب پیروزی های متوالی نشان داده شد. صعود ما از گروه نشان داد که ما یک تیم قوی هستیم و می توانیم در یورو عملکرد خوبی داشته باشیم. من نیز در بازی باقیمانده فصل فیورنتینا باید خودم را ثابت کنم تا در ترکیب تیم ملی ایتالیا جای داشته باشم. مدعیان زیادی از جمله فرانسه که در جام جهانی 2018 قهرمان شد یا پرتغال با کریستیانو رونالدو وجود دارد، بنابراین موفقیت در یورو واقعا سخت خواهد بود.

قهرمان فوتبالی من لیونل مسی است. من تا امروز فرصت بازی مقابل مسی را نداشتم، زیرا وقتی ایتالیا در اولین بازی ملی من در منچستر مقابل آرژانتین بازی کرد، مسی روی نیمکت بود. من امیدوارم که در آینده مقابل مسی بازی کنم و این رویای من است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ygge4