جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/15 15:55
کد خبر: 4109

سرمربی بایرن: مانوئل نویر بهترین دروازه بان دنیاست

​هانسی فلیک سرمربی بایرن یک روز پس از قطعی شدن انتقال الکساندر نوبل به این باشگاه از مانوئل نویر به عنوان بهترین گلر دنیا نام برد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ این روزها در آکادمی اسپایر واقع در دوحه قطر تیمش را آماده نیم‌فصل دوم مسابقات بوندس‌لیگا و رقابت‌های دیگر می‌کند. بایرن نیم فصل را با 33 امتیاز و در رده سوم به اتمام رساند.

فلیک امروز در نشستی خبری درباره شایعه احتمال جدایی ژروم بواتنگ از جمع باواریایی‌ها در پنجره زمستانی جاری گفت: در حال حاضر نمی‌توانم جدایی ژروم از بایرن را متصور شوم. او در تعطیلات به خوبی تمرین کرده و خودش را آماده کرده است. در ضمن بواتنگ درباره علاقه‌اش به جدایی از جمع ما چیزی نگفته است.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین درخصوص شایعه علاقه چلسی برای جذب دیوید آلابا نیز گفت:« دیوید آلابا فروشی نیست.»

شرایط مانوئل نویر:« نویر بهترین دروازه‌بان جهان است. این اطمینان را می‌دهم که باشگاه هرکاری که از دستش ساخته باشد، برای بهره بردن طولانی مدت از خدمات مانوئل خواهد کرد.»

فلیک درباره فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستاتی گفت:« باید ببینیم که چه کاری می‌توانیم بکنیم اما در پنجره زمستانی جذب بازیکن دشوار است. اضافه کردن یک دفاع راست به ترکیب می‌تواند به ما کمک کند تا از بنجامین پاوارد در دفاع میانی استفاده کنیم که این دست ما را باز می‌گذارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gwm94