سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/14 16:38
کد خبر: 4037

مورینیو به دنبال گلزن لهستانی

کریستوف پیانتک، مهاجم لهستانی میلان مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: هری کین، مهاجم 26 ساله و انگلیسی تاتنهام دچار مصدومیت همسترینگ شده و ممکن است حدود دو ماه قادر به همراهی تیمش نباشد. به همین دلیل تاتنهام به دنبال جذب یک مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات ژانویه است و به نظر می رسد کریستوف پیانتک تبدیل به گزینه اول آنها شده است.

تاتنهام در حال حاضر گزینه های چندانی در خط حمله ندارد و با وجود حضور بازیکنانی مانند سون هونگ مین و لوکاس مورا، حالا آنها فاقد یک مهاجم شناخته شده و نوک در ترکیب هستند. اسپرز طی دو ماه آینده باید در لیگ برتر با لیورپول، منچسترسیتی و چلسی روبرو شده و در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف لایپزیش برود؛ پس خرید یک مهاجم نوک در اولویت نیازهای این تیم قرار دارد.

اگرچه ESPN مدعی شد که اسپرز به دنبال مهاجم برزیلی اینتر میلان، گابریل باربوسا است، اما کالچومرکاتو و کیکر خبر از قرار گرفتن نام های کریستوف پیانتک، مهاجم لهستانی آث میلان و پاکو آلکاسر از دورتموند در لیست مورینیو دادند.

پیانتک در فصل گذشته در 37 بازی سری آ 22 گل به ثمر رساند، دراین فصل دچار افت محسوسی شده و تنها چهار بار در گلزنی موفق بوده است. رسانه ها معتقدند با انتقال زلاتان به میلان، کریستوف پیانتک دیگر فرصت چندانی برای بازی کردن نخواهد داشت و به همین دلیل احتمالا روسونری با جدایی او موافقت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mp654