چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/14 15:50
کد خبر: 4035

واکنش زیدان به پیروزی رئال‌مادرید

​رئال با زین الدین زیدان توانست مثل سال 2017 سال را با پیروزی شروع کند. در دیداری که تیبو کورتوا عالی کار کرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: رئال مادرید در دیداری پرگل توانست 0-3 بر ختافه پیروز شود و موقتا به صدر جدول برسد. رافا واران و تیبو کورتوا بهترین های رئال بودند. به این ترتیب کهکشانی ها پس از سه تساوی متوالی به بردی شیرین دست یافتند و امشب چشم انتظار ناکامی بارسا در زمین اسپانیول خواهند بود.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« زمین ختافه یک زمین دشوار برای کسب پیروزی است ولی ما موفق به کسب سه امتیاز شدیم. این یک پیروزی پرزحمت و مهم بود. نتیجه ای واقعا خوب. می دانستیم که چه حریف سختی پیش روی مان است و چه کاری برای پیروزی باید انجام دهیم. سال را خوب شروع کردیم؛ در حالی که به ما می گفتند سال را بد شروع می کنیم.»

زیدان ادامه داد:« لالیگا یک لیگ دشوار است و کسب سه امتیازها برای قهرمانی در آن حیاتی است. پس از سه تساوی متوالی باید امروز پیروز می شدیم و بازیکنان از همان دقیقه اول با انگیزه و جنگنده ظاهر شدند تا به هدف مان برسیم.»

گل روی ضربا ایستگاهی:« برای ما مهم بود که از این ضربات هم به گل برسیم و خوشحالم که از این روش نیز به گل رسیدیم.»

تغییرات در ترکیب اصلی:« همه بازیکنانم شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند ولی 25 بازیکن دارم و تنها یازده نفر بازی خواهند کرد. بازیکنان باید آماده باشند تا وقتی به آنها فرصت می رسد، به خوبی استفاده کنند. در اختیار داشتن یک مجموعه با انگیزه، اتفاق مثبتی است.»

درخشش کورتوا:« برای او خوشحالم و اطمینان دارم که خود او هم از عملکردش راضی است. هم ما خوشحالیم و هم تیبو. او دروازه بان من است و معتقدم بهترین گلر دنیاست.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kx6q4