سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/13 16:19
کد خبر: 3970

واکنش والورده به جذب دنی اولمو

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا خبر از غیبت مارک آندره تراشتگن در دیدار مقابل اسپانیول داد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: بارسلونا فردا در اولین دیدار سال جدید به مصاف اسپانیول رفته و در ادامه برای شرکت در سوپرکاپ اسپانیا راهی عربستان خواهد شد. والورده در نشست خبری دربی بارسلون، مدعی شد مارک آندره تراشتگن قطعا دیدار مقابل اسپانیول را از دست می دهد و بعید است به بازی های سوپرکاپ هم برسد.

دیدار مقابل اسپانیول: "ما بازی های اخیر اسپانیول را مرور کرده ایم و می دانیم آنها در شرایط دشواری قرار دارند، اما شما در دربی با قلب خود بازی می کرده و باید بدانید در چنین دیدارهایی چگونه بازی کنید. بازی مهمی در انتظار بارسلوناست و ما به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. بازیکنان همیشه باید با تمام توان خود برای کسب پیروزی بازی کنند و چه در صورت بردن و چه شکست، از نظر من تلاش حداکثری اساس موفقیت است. حضور آبلاردو روی نیمکت اسپانیول نشان می دهد آنها نتایج خوبی نگرفته اند و حالا می خواهند با افکاری جدید بازی کنند. آبلاردو در شرایطی دشوارتر در آلاوس نتایج خوبی گرفت."

شرایط بازیکنان بارسلونا: "لیونل مسی و لوییس سوارز مانند دیگر بازیکنان تعطیلات خود را سپری کرده و راهی اردوی بارسلونا شدند و ما در مورد ترکیب اصلی فردا تصمیم خواهیم گرفت.

مارک آندره تراشتگن دچار مصدومیت تاندون شده و فردا در ترکیب بارسلونا قرار نخواهد داشت. رسیدن تراشتگن به بازی های سوپرکاپ نیز دشوار است و بعد از سوپرکاپ قطعا شرایط بازی کردن خواهد داشت. احتمال جراحی تراشتگن؟ نمی دانم، زیرا من پزشک نیستم و هدف ما تنها بهبود اوست."

شایعات جذب دنی اولمو: "او در گذشته نیز در اینجا حضور داشته است. اولمو بازیکن خوبی است اما او در تیم دیگری حضور دارد و من در مورد حدس و گمان ها صحبت نمی کنم. "

احتمال جذب بازیکنان جدید: "کارلس آلینا بارسلونا را ترک کرده است اما من فکر می کردم این اتفاق به این زودی رخ نمی دهد. البته آلینا فرصتی برای جدایی داشت و بندی در قراردادش وجود داشت. حالا یک بازیکن کمتر داریم اما من به این موضوع فکر نمی کنم."

احتمال جدایی آرتورو ویدال: "من فکر نمی کنم مسئله او با باشگاه روی جنبه های ورزشی عملکرد ویدال تاثیری داشته باشم و با توجه به جدایی آلینا، بعید است در فصل زمستان خروجی دیگری داشته باشیم."

بارسلونا، بهترین تیم دهه: "شما همیشه فکر می کنید که باشگاهی که در آن هستید بهترین است. من نمی توانم اهمیت هر کدام از عناوین را محاسبه کنم، اما این دهه برای این باشگاه فوق العاده بود و هدف بهبود این روند است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yakm4