پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/09 16:05
کد خبر: 3757

چرا منچستریونایتد و یوونتوس هالند را نخریدند؟

ارلینگ هالند دیروز به بروسیا دورتموند پیوست، اما حالا مشخص شده که چرا دورتموند توانست در رقابت با یوونتوس و منچستر یونایتد پیروز شود و او را جذب کند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی:  ارلینگ هالند دیروز به بروسیا دورتموند پیوست، اما حالا مشخص شده که چرا دورتموند توانست در رقابت با یوونتوس و منچستر یونایتد پیروز شود و او را جذب کند.

این مهاجم 19ساله نروژی در سالزبورگ در این فصل در تمامی رقابت‌ها 28 گل زده است که هشت گل او در شش بازی در لیگ قهرمانان بوده است.

به نظر می‌رسید که یووه یا منچستر یونایتد مقصد او خواهند بود، اما دورتموند او را جذب کرد.

یکی از دلایل پیوستن او به این تیم این بود که جو دورتموند فشار کمتری دارد و او بیشتر می‌تواند در آن بازی کند. اما حالا بیلد نوشته که انتقال او به دلیل مسائل مالی خاصی هم بوده است.

او تا تابستان 2024 سالانه 8 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. دورتموند برای جذب او 20 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت، 15 میلیون یورو به مینو رایولا، ایجنت او داده شد، و 10 میلیون یورو هم نصیب آلف-اینگه هالند، پدر او شد. به این ترتیب دورتموند در مجموع 45 میلیون یورو برای او خرج کرده است.

همچنین درصد بسیار بالایی از مبلغ انتقال بعدی او به رایولا خواهد رسید، مشابه قراردادی که او در هنگام انتقال پل پوگبا از منچستر یونایتد به یوونتوس امضا کرد. چون هر دو باشگاه منچستر یونایتد و یوونتوس از ماجرای آن انتقال و سهم بالای رایولا عصبانی بودند، حاضر نشدند انتقالی مشابه را انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3garx3