چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/09 16:04
کد خبر: 3756

پاسخ مدیر برنامه جنجالی به یک اتهام!

مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی و ایتالیایی در مورد انتقال ارلینگ هالند به دورتموند توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: گرچه در ماه های اخیر تیم های بزرگی چون منچستریونایتد و یوونتوس نیز برای خرید ارلینگ هالند اقدام کرده بودند، اما در نهایت دورتموند موفق شد این ستاره آینده دار نروژی را جذب کنند. بسیاری معتقدند کمیسیون بالای دورتموند به مینو رایولا دلیل اصلی انتقال ارلینگ هالند به بوندسلیگا بود، اما مدیر برنامه ایتالیایی مدعی شد این خود هالند بوده که حس کرده در این مقطع انتقال به دورتموند به سود او خواهد بود.

مینو رایولا گفت: "منچستریونایتد بیشترین تیمی بود که مستقیما با ارلینگ هالند مذاکره بود و ما چون اوله گونار سولسشر را می شناختیم چنین اجازه ای دادیم. اما خود هالند حس کرد در این مقطع انتقال به یونایتد کار درستی نیست و ما هیچ مشکلی با سولسشر یا منچستریونایتد نداشتیم.

هالند دورتموند را پیش از سایر باشگاه ها انتخاب کرد و من بسیار خوشحالم، زیرا او به باشگاهی انتقال پیدا کرد که به آن علاقه داشت. اگر او می خواست به منچستر یونایتد برود من مقدمات این انتقال را فراهم می کردم، اما اگرچه پیشنهاد یونایتد خوب بود، اما خود ارلینگ هالند علاقمند به انتقال به دورتموند بود.

دلیل انتقال ارلینگ هالند به دورتموند مسائل اقتصادی نبود و پیشنهادهای دیگری نیز برای این بازیکن وجود داشت، اما این خود هالند بود که احساس کرد در این مرحله رفتن به دورتموند برایش بهتر خواهد بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e8vv3