پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/07 15:35
کد خبر: 3604

مورینیو و طعنه به پوچتینو!

​ ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است کار او برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوار بوده است.

به گزارش خبنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: زمانیکه مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام جدا شده و ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بر عهده گرفت، این تیم با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر 12 امتیاز فاصله داشت، اما حالا آنها با سه امتیاز نسبت به چلسی رده چهارمی در رده ششم قرار دارند و ژوزه مورینیو کارش را در این تیم و در این شرایط دشوار توصیف کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "وقتی من کارم را در تاتنهام آغاز کردم ما 12 امتیاز با منطقه امن کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشتیم و این بدان معناست که شما باید 12 امتیاز را بازیابی کنید تا به جمع چهار تیم برتر جدول برسید که این امتیاز زیادی است. اما چند روز قبل ما خودمان را به فاصله سه امتیاز چهار تیم برتر رساندیم و حتی این شانس را داشتیم که به رقبا برسیم.

اما مشکل این است که در طی این روند بازیابی امتیازات، نه ما همیشه می توانیم پیروز شویم و نه تیم های دیگر همیشه امتیاز از دست می دهند. رساندن 12 امتیاز فاصله به نه، هفت، شش و صفر بسیار دشوار است.

در این لحظه ما سه امتیاز با کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داریم. اگر فصل بعد و با تعداد امتیازات مشابه در آغاز فصل داستان متفاوت است. اکنون شرایط سخت است و بازیکنانی این موضوع را احساس می کنند، اما ما به دنبال هدف خود هستیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/396673