پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/07 15:32
کد خبر: 3602

کمک بارسلونا به ایکاردی

​مائورو ایکاردی، ستاره گلزن پاری سن ژرمن در مورد شکستن رکورد زلاتان در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: مائورو ایکاردی که در تابستان و بعد از کش و قوس های فراوان از اینتر راهی پاریس شد، زودتر از همه بازیکنان تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن به رکورد ده گل برای این تیم رسیده و رکورد زلاتان را از آن خود کرد. مائورو ایکاردی در این رابطه و تاثییرات حضور در آکادمی بارسلونا در سبک بازی خود صحبت کرده است.

مائورو ایکاردی به کانال رسمی تلویزیون PSG گفت: "من نمی دانستم چنین رکوردی را شکستم و دستیابی به این نوع رکوردها و تاریخ سازی برای تیمی مثل پاری سن ژرمن باعث افتخار است."

ایکاردی تنها 26 سال دارد اما تا به امروز در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و فرانسه بازی کرده است و از هر کشوری چیزی آموخته است.

ایکاردی در این رابطه گفت: "در بارسلونا در مورد تاکتیک و تکنیک ها چیزهای زیادی آموختم. فلسفه بازی این باشگاه بسیار قوی است و این موضوع به من در ایتالیا کمک کرد تا خودم را تطبیق داده و موقعیت را درک کنم. همین موضوع در مورد حرکت من در زمین نیز رخ می داد، زیرا در ایتالیا آنها به حرکاتی که من می کردم عادت نداشتند. همه این موارد باعث شد هوش فوتبالی من در زمین را افزایش داده و تاکتیک ها و تمرینات جسمانی، بازیکن امروزی را از من ساخته اند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ggd2