شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/07 04:57
کد خبر: 3568

هواداران باید با آرسنال آشتی کنند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در آستانه دربی فردای لندن بین توپچی‌ها و چلسی می‌گوید آرسنال باید رابطه‌اش با هواداران خود را ترمیم کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال می‌گوید پیروزی در دربی لندن که فردا بین آرسنال و چلسی برگزار خواهد شد به توپچی‌ها برای تغییر شرایط فعلی خود و بازگشت به روزهای خوب کمک کرده و رابطه این تیم با هوادارانش را ترمیم خواهد کرد.

آرسنال در اولین بازی خود با هدایت آرتتا در مقابل بورنموث به تساوی 1-1 دست یافت. توپچی‌ها به این ترتیب از چهارده مسابقه اخیر خود در رقابتهای مختلف تنها یک پیروزی بدست آورده‌اند. البته چلسی رقیب آرسنال در دربی فردا هم در بازی اخیر خود مقابل ساوتهمپتون نتیجه غیرمنتظره‌ای بدست آورده و 2-0 شکست خورده است.

32

آرتتا در این باره گفت:" من معتقدم انرژی از همه چیز مهمتر است، چه در زندگی، چه در فوتبال و چه در هر ورزش دیگری. ما اگر بتوانیم در مقابل چلسی انرژی لازم را بدست بیاوریم، شرایط‌مان به مراتب بهتر خواهد شد".

سرمربی جدید آرسنال در ادامه گفت:" من از نحوه برخورد هواداران با بازیکنان ما در بازی مقابل بورنموث خیلی راضی بودم. همینطور خوشحالم که بازیکنان ما بعد از بازی کنار هواداران رفتند. ما به این ارتباط دو طرفه نیاز داریم. ما باید آرام آرام رابطه ضربه دیده را ترمیم کنیم چون استفاده از قدرت هواداران برای ما خیلی مهم خواهد بود و قدرت ما را به مراتب بیشتر خواهد کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w8dr3