جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/06 14:54
کد خبر: 3549

مورینیو: پیشنهاد تاتنهام را باور نمی‌کردم

ژوزه مورینیو می گوید تصور نمی کرد که در جریان فصل پیشنهادی به خوبی پیشنهاد تاتنهام را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: 21 نوامبر بود که مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام برکنار شد و کمی بعد ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او شروع به کار کرد. مورینیو از یک سال پیش و پس از اخراج از یونایتد بدون تیم بود و در انتظار یک پیشنهاد مناسب.

آقای خاص معتقد است پیشنهاد تاتنهام همان چیزی بود که مدنظر داشت. تاتنهام با مورینیو از 9 دیداری که برگزار کرده، صاحب شش پیروزی شده است و در صورت برتری بر نوریچ در بازی فردا می تواند بالاتر از چلسی در رده سوم لیگ قرار بگیرد که یک جهش فوق العاده برای این تیم محسوب می شود. تیمی که با پوچتینو حتی به نیمه های پایینی جدول نیز سقوط کرده بود.

تاتنهام روز گذشته توانست 2-1 بر برایتون غلبه کند و شرایط برایش بیش از پیش بهتر شد.

مورینیو در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« در فوتبال وقتی یک تیم در جریان فصل مربی خود را تغییر می دهد، حتما دلایلی منطقی برایش داشته است. همیشه برای این مهم دلیل خاصی وجود دارد. اگر تیمی خوب بازی کند، شرایط مطلوبی داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند، امکان تغییر مربی وجود ندارد. باید اعتراف کنم که تصور نمی کردم در نیمه های فصل هدایت تیمی مثل تاتنهام که موقعیتی کامل برای هر مربی دارد را برعهده بگیرم. هیچ مربی چنین انتظاری ندارد.»

مورینیو ادامه داد:« تاتنهام یک باشگاه فوق العاده با امکاناتی عالی برای کار کردن است. تاتنهام یک پروژه جاه طلبانه و باورنکردنی برای آینده دارد. این دقیقا همان چیزی است که دنیل لوی(مالک) برای من توصیف کرد و همان چیزی که انتظارش را داشتم.

من تمام توان و انرژی خودم را برای این باشگاه خواهم گذاشت و 100 درصد متعهد خواهم بود. این میسر نمی شود مگر یک شخص از هر نظر در باشگاهی خوشحال و راضی باشد و من در تاتنهام چنین وضعیتی دارم.

با این حال باید بازیکنانم را بیشتر بشناسم. نه صرفا از لحاظ فوتبالی که باید با شخصیت آنها نیز بیشتر آشنا شوم. تنها با نگاه به یک بازیکن نمی توان به درونش پی برد. با گذشت زمان من به چنین درکی از بازیکنانم خواهم رسید. طبیعی است که وقتی با یک بازیکن دو سال کار می کنید، به شناختی عمیق تر از او خواهید رسید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36w6y2