چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/05 16:40
کد خبر: 3500

عملکرد فوق‌العاده اورتون با آنچلوتی در اولین گام

اورتون امشب در اولین بازی خود تحت هدایت کارلو آنچلوتی در مقابل واتفورد پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: اورتون در ابتدای فصل فعالیت گسترده‌ای در نقل و انتقالات انجام داد تا خود را به عنوان یک مدعی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ظاهر کند. اوضاع اما برای آبی های مرسی ساید به خوبی پیش نرفت و آنها پس از گذشت چند هفته از رقابت‌ها در قعر جدول قرار گرفته بودند؛ موضوعی که باعث شد تا سران این تیم سرمربی پرتغالی خود یعنی مارکو سیلوا را اخراج کنند و هدایت اورتون را به طور موقت به دانکن فرگوسن بسپارند.

فرگوسن در چند بازی که هدایت اورتون را بر عهده داشت نتایج خوبی کسب کرد اما با این وجود اعلام کرد که قصد ندارد به عنوان سرمربی دائم اورتون معرفی شود؛ اتفاقی که باعث شد سران اورتون به دنبال جذب یک مربی کاربلد برای هدایت تیم شان باشند و در نهایت چند روز پیش کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

کارلتو بازی ابتدایی هفته اورتون مقابل آرسنال کار را از روی سکوها دنبال کرد اما در دیدار امشب تیمش برابر واتفورد، روی نیمکت آبی های مرسی ساید نشست؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۱-۰ اورتون به پایان رسید. شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار نمایش فوق العاده راه دادند و در پایان بازی مشخص شد که آن ها حدود ۶۸ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همچنین اورتون در بازی امشب ۲۱ روانی دروازه حریف کرد و ۱۸ شانس گلزنی نیز ایجاد کرد. نکته جالب دیگر به تعداد پاس های اورتون برمی‌گردد؛ جایی که بازیکنان این تیم ۴۲۳ پاس با یکدیگر رد و بدل کردند تا مشخص شود اورتون در بازی امشب مقابل واتفورد نمایش کاملاً برتری نسبت به حریف داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45jam3