پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/02 15:08
کد خبر: 3342

مشورت جالب کریس رونالدو به ستاره اینترمیلان

روملو لوکاکو، مهاجم 26 ساله اینتر فاش کرد برای حضور در سری آ با کریستیانو رونالدو مشورت کرده است.

به گزارش خیرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: لوکاکو در این فصل رکن فوق العاده مهمی از نتایج درخشان اینتر بوده و این بازیکن 26 ساله تا به حال در 22 بازی 14 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل ارسال کرده است. روملو لوکاکو در مصاحبه ای با نیویورک تایمز از دلایل ترک منچستریونایتد و تمایل به انتقال به اینتر سخن گفت.

 

روملو لوکاکو گفت: "وقتی تابستان سال گذشته در استرالیا بودیم، من پوگبا را کنار کشیده و به او گفتم که من کارم را در منچستر یونایتد انجام داده ام. این احساس وجود داشت که من و پوگبا مقصر نتایج منچستر یونایتد هستیم.

 

از همان ابتدا انتقادات وجود داشت، من در سوپر جام اروپا گل زدم و آنها گفتند، بله، اما او اشتباه دیگری مرتکب شده است. وقتی در اولین بازی در لیگ برتر مقابل وستهام موفق به گلزنی شدم منتقدان گفتند بله، اما .... از آن زمان تصور می کردم که چگونه می توانم باشگاه را ترک کنم. یک سال در یونایتد باعث زیر سوال کردن کارنامه ام در هشت تیم قبلی می شد.

 

من قبل از آمدن به اینتر با کریستیانو رونالدو صحبت کردم و رونالدو به من گفت که سری آ دفاعی ترین لیگ جهان است. او به من گفت که هر کجا که می رود موفق به گلزنی می شود، اما ایتالیا دشوار ترین است و اگر کریستیانو رونالدو اینگونه فکر می کند پس حتما درست است.

 

از ماه مارچ تصمیم گرفتم که از صفر شروع کرده و شهرت خود را دوباره بازسازی کنم. با خودم گفتم لیگ برتر برای من خوب بود، اما مجبور بودم از یونایتد جدا شوم. زبان ایتالیایی؟ دو الی سه هفته کار سختی داشتم، اما حالا دیگر کسی با من انگلیسی صحبت نمی کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rolz2