یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/01 13:17
کد خبر: 3254

ناجی جدید بایرن مونیخ 18 ساله است!

جاشوا زیکزی، ستاره جوان بایرن مونیخ یک بار دیگر در ترکیب این تیم موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: جاشوا زیکزی، ستاره جوان بایرن مونیخ یک بار دیگر در ترکیب این تیم موفق به گلزنی شد.

بایرن مونیخ امشب و در دیداری دشوار موفق شد با دو گل ولفسبورگ را مغلوب کرده و در آخرین دیدار سال 2019 به پیروزی دست یافته و به شرایط خود در جدول بوندسلیگا بهبود بخشد. اما گل اول این تیم و در شرایطی که بازی گره خورده بود توسط جاشوا زیکزی به ثمر رسید.

در دقیقه 86 بود که توماس مولر با حرکتی عرضی جاشوا زیکزی را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای دقیق و محکم گل تعیین کننده تیمش را به ثمر برساند و سرژ گناربری نیز دو دقیقه یعد گل دوم بایرن مونیخ را وارد دروازه ولفسبورگ کرد.

اما جالب اینجاست این دومین هفته متوالی ست که جاشوا زیکزی ناجی تیمش شده و موفق به گلزنی در دقایق پایانی می شود. جاشوا زیکزی هفته گذشته برابر فرایبورگ نیز موفق به گلزنی در دقایق پایانی شده و با گلزنی در این دیدار با 18 سال و 210 روز، تبدیل به سومین گلزن جوان تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در بوندسلیگا شد. حالا و در روزهایی که بایرن مونیخ به دشواری در لیگ آلمان موفق به کسب پیروزی می شود، ظهور ستاره ای مانند جاشوا زیکزی را می توان مهم ترین دلخوشی هواداران بایرن مونیخ توصیف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bmkv3