جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/27 12:47
کد خبر: 3086

ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال در بازی امشب

امشب بارسلونا و رئال در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. در ال کلاسیکویی که برای اولین بار از سال 2010 دو تیم از لحاظ امتیازی برابر هستند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ به نقل از موندودپورتیوو، بارسا و رئال هر دو 35 امتیازی هستند ولی صدر به دلیل تفاضل گل بهتر از آن آبی اناری هاست. در بازی قبلی هر دو تیم برابر حریفان شان به تساوی دست یافتند. بارسا برابر سوسیداد متوقف شد و رئال نیز در زمین والنسیا تن به تساوی 1-1 داد. گل تساوی رئال را بنزما دقیقه 95 به ثمر رساند تا تساوی برای این تیم طعم برد را داشته باشد.

در حالی که هنوز ساعاتی تا اعلام ترکیب نهایی دو تیم باقی مانده ولی گمانه زنی ها در مورد 22 بازیکن حاضر در زمین شروع شده است.

27

بارسلونا

بارسا با ترکیبی مطمئن پای به ال کلاسیکو خواهد گذاشت. ارنستو والورده معمولا در بازی های مهم و اگر مصدومیتی در کار نباشد، از ترکیب طلایی خود استفاده می کند. در حال حاضر بزرگترین تردید در مورد حضور ایوان راکیتیچ است. ستاره کروات در ابتدای فصل مورد توجه والورده قرار نداشت ولی اخیرا و پس از مصدومیت آرتور ملو توانست جایگاه قبلی خود را پس بگیرد.

با توجه به خط میانی فیزیکی رئال با حضور کاسیمیرو و فده والورده، این احتمال وجود دارد که سرجی روبرتو از دفاع راست به مرکز زمین منتقل شود. او این روزها در بهترین فرم خودش قرار دارد. این به سمدو اجازه خواهد داد تا در سمت راست قرار بگیرد؛ به خصوص اگر بیل در ترکیب رئال قرار بگیرد، حضور سمدو الزامی به نظر می رسد.

با این حال اگر والورده بخواهد روی ترکیب طلایی خود حساب کند، بارسا با این بازیکنان وارد زمین خواهد شد: تراشتگن، سرجی روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، دی یونگ، مسی، سوارز و گریزمان

28

رئال مادرید

زین الدین زیدان به احتمال فراوان تیمش را با سیستم 2-4-4 روانه میدان خواهد کرد. همان سیستمی که برابر پی اس جی و والنسیا به کار برد.

حضور کاسیمیرو، فده والورده و کروس در خط میانی قطعی است ولی باید دید زیزو از میان ایسکو و مودریچ، کدام یک را در ترکیب قرار می دهد. ایسکو بازیکنی است که بین خطوط به خوبی جا به جا می شود ولی مودریچ به رئال اجازه می دهد تا کنترل بیشتری روی توپ داشته باشد و در فاز دفاعی نیز مطمئن تر عمل کند. هر دو در بازی برابر والنسیا در میدان بودند ولی ایسکو نمایش ضعیفی داشت و زودتر تعویض شد. به نظر می رسد زیدان امشب به مودریچ میدان بدهد.

در خط حمله نیز زیدان باید تصمیم بگیرد که زوج بنزما کدام بازیکن خواهد بود. رودریگو گوئس بازیکن مورد علاقه زیدان است ولی نمایش او برابر والنسیا مورد انتظار نبود. به نظر می رسد زیدان امشب به گرت بیل که تجربه بسیار بیشتری در ال کلاسیکو ها دارد میدان دهد؛ هرچند که او هم برابر والنسیا در دقایق اندکی که در میدان بود، نمایش خوبی ارائه نداد.

همچنین بعید به نظر می رسد که از ابتدا به وینیسیوس بازی برسد و ستاره 19 ساله برزیلی احتمالا در نیمه دوم فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

ترکیب احتمالی رئال: کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کروس، والورده، کاسیمیرو، مودریچ، بنزما و بیل

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n6ag4