پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/26 13:14
کد خبر: 3028

ال کلاسیکو و بالاترین حد تعادل در یک دهه اخیر

در آستانه ال کلاسیکو، شرایط بارسا و رئال در جدول لالیگا از حیث کسب امتیاز برابر است و چنین اتفاقی را از 9 سال پیش شاهد نبوده ایم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود. به عقیده بسیاری، ال کلاسیکو جذاب ترین و حساس ترین بازی باشگاهی پس از فینال لیگ قهرمانان محسوب می شود.

دیدار فردا از بالاترین تنش های امنیتی در سال های اخیر برخوردار است و تا هفته گذشته حتی برگزاری آن نیز در هاله ای از ابهام قرار داشت ولی دو تیم از بازیکنان گرفته تا کادر فنی، بی صبرانه منتظر این بازی هستند. شرایط آنها نیز مشابه یکدیگر است و هر دو در بهترین فرم و پس از تساوی در بازی های اخیر خود به ال کلاسیکو رسیده اند.

 بارسا و رئال از بازی های قبلی خود 35 امتیاز به دست آوردند و این هفته برابر سوسیداد و والنسیا به تساوی رضایت دادند و تنها یک امتیاز کسب کردند. آخرین باری که بارسلونا و رئال مادرید با امتیازی مساوی قدم به ال کلاسیکو گذاشتند، به فصل 10-2009 برمی گردد.

55

در آن سال تیم پپ گواردیولا موفق شد با دو گل از سوی لیونل مسی و پدرو برابر رئال مادرید که مانوئل پیگرینی را روی نیمکت خود داشت، به پیروزی برسد. از آن زمان به بعد در هر ال کلاسیکو یکی از دو تیم امتیاز بیشتری نسبت به دیگری داشته و در جدول پیش بوده است.

سال گذشته نیز که در بازی رفت لوپتگی هدایت رئال را بر عهده داشت، رئالی ها در حالی به نوکمپ رفتند که 4 امتیاز از تیم والورده عقب بودند و پس از شکست با افزایش فاصله به 7 امتیاز لوپتگی از هدایت کهکشانی ها برکنار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39n672