جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/13 16:43
کد خبر: 2271

زیدان به من اعتماد دارد

لوکا یوویچ، ستاره جوان رئال مادرید از وضعیت خود در این تیم رضایت دارد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: لوکا یوویچ یکی از بازیکنانی بود که در تابستان امسال و با هیاهوی فراوان از فرانکفورت به رئال مادرید ملحق شد، اما هنوز قادر به تکرار روزهای درخشان خود در بوندسلیگا در باشگاه جدیدش نبوده است. مصدومیت های متوالی شرایط را برای ستاره جوان صرب دشوار ساخته و حتی چندی قبل اخباری در مورد احتمال فروش او از سوی باشگاه رئال مادرید نیز منتشر شد. اما لوکا یوویچ مدعی شد زین الدین زیدان به او اطمینان دارد و در ادامه فصل وی دقایق بیشتری در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

لوکا یوویچ گفت: "زین الدین زیدان به من گفت که به من کاملا اعتماد داشته و از اینکه من راهی رئال مادرید شده ام بسیار خوشحال است. من تلاش زیادی کردم تا بتوانم به رئال مادرید انتقال یابم و از این اتفاق رضایت دارم.

من از اینکه در رئال مادرید بازی می کنم و امیدوارم بتوانم در ادامه فصل در بازی های بیشتری به میدان رفته و دقایق بیشتری در ترکیب تیم قرار بگیرم. برای بازیکنان جوان، رسیدن به تیمی مانند رئال مادرید و حتی معدود دقایقی بازی کردن کار آسانی نبوده است. با این حال و من به خودم و به کیفیت بازی ام اطمینان دارم و می دانم که با گذشت دقایق بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب رئال مادرید در اختیار خواهم داشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zbga3