پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/10 16:00
کد خبر: 2086

قاتل تیم‌های بزرگ لیگ برتر

تاد کنتول، پدیده انگلیسی باشگاه نوریچ، امروز مقابل آرسنال موفق به گلزنی شد تا نشان دهد که به درخشش مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر علاقه زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: نوریچ قعرنشین امروز از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال بود. شاگردان دنیل فارکه امیدوار بودند که با برتری مقابل تیم بحران‌زده آرسنال، شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

گل دوم نوریچ در بازی امشب توسط تاد کنتول، پدیده انگلیسی و ۲۱ ساله این تیم، به ثمر رسید. کنتول نشان داده که به گلزنی مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر علاقه زیادی دارد. او پیش از این مقابل تیم های منچسترسیتی و چلسی نیز موفق به گلزنی شده بود. همچنین دیگر گل این بازیکن جوان در بازی برابر اورتون به ثبت رسیده بود. کنتول امروز نیز در مقابل توپچی ها گلزنی کرد تا به نوعی خود را به عنوان گربه سیاه تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس معرفی کند. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن دیدار امروز نوریچ و آرسنال برگزیده شد.

کنتول ۲۱ساله پیش از این در تیم های زیر ۱۷ سال و زیر ۲۱ سال انگلیس عضویت داشته است و از او به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار سه شیرها یاد می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3npgv2