پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/10 15:06
کد خبر: 2081

رونالدو مانع پیروزی یوونتوس شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس هنوز با روزهای اوج خود فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: عصر امروز یوونتوس در دیداری دشوار و در شرایطی که برای حفط صدر جدول به سه امتیاز نیاز داشت، مقابل ساسولو با نتیجه 2-2 متوقف شد و برتری اینتر مقابل اسپال باعث شد صدر جدول به شاگردان آنتونیو کونته برسد. در رقم خوردن این نتیجه رونالدو نیز تاثیرگذار بود.

کریستیانو رونالدو بعد از چند هفته ناکامی در گلزنی، در اواسط نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا به این روند نامطلوب پایان دهد، اما در دقایق پایانی اتفاق عجیبی برای ستاره پرتغالی رخ داد که در بین کاربران شبکه های اجتماعی بسیار خبرساز شده است.

در دقایقی که یوونتوس به شدت به دنبال زدن گل سوم بود، در یک صحنه پائولو دیبالا درون محوطه جریمه ساسولو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی دروازه حریف را تهدید کرد. در حالیکه به نظر می رسید توپ در آستانه ورود به دروازه ساسولو است، جایگری بد کریستیانو رونالدو باعث شد توپ به او برخورد کند و همین اتفاق دروازه ساسولو را بسته نگه داشت.

خود کریستیانو رونالدو نیز از رخ دادن این اتفاق شوکه شده بود و ناراحتی به وضوح در چهره این بازیکن پیدا بود. در ادامه نیز یوونتوس نتوانست گل سوم را به ثمر برساند و اینگونه دو امتیاز حساس از دست رفت. کریستیانو رونالدو در این فصل در شانزده بازی تنها موفق به زدن هفت گل شده که این روند فاصله قابل توجهی با آمار همیشگی او دارد و باید دید آیا رونالدو در ادامه فصل موفق به بازگشت به روزهای اوج خود خواهد شد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gm753