شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/10 09:35
کد خبر: 2071

بازگشت گرت بیل و آرئولا

​تیم فوتبال رئال مادرید از دقایقی دیگر در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی دیپورتیوو آلاوز مهمان این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فوتبالی:  شاگردان زیدان پس از کسب تساوی در برابر پاریسن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان و قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات امروز و از ساعت 15:30 به وقت ایران برابر آلاوز قرار خواهند گرفت. رئال مادرید در هفته های اخیر عملکرد خوبی در رقابت های لالیگا داشته است. آنها در هفه گذشته این رقابت ها موفق شدند در حالی که با گل دقایق ابتدایی از رئال سوسیه داد عقب افتاده بودند، 3 گل به این تیم زده و 3 امتیاز بازی را به دست آوردند. این تیم در حال حاضر با 28 امتیاز از 13 بازی که انجام داده و تنها به دلیل یک تفاضل گل پس از بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. از سوی دیگر آلاوز با انجام 14 بازی ( یک بازی بیشتر از رئال مادرید ) 18 امتیاز به دست آورده و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. رئالی ها امیدوارند که با کسب پیروزی در این دیدار و امتیاز از دست دادن بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید بتوانند به تنهایی در صدر جدول رده بندی بایستند.

ترکیب رئال مادرید در این دیدار بدین ترتیب است: آرئولا، کارواخال، میلیتائو، راموس، کروس، بنزما، مودریچ، بیل، مارسلو، کاسمیرو و ایسکو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zbdj3