چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/11/23 22:27
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 18947

جام جهانی قطر 2022: تاریخ، قرعه کشی، برنامه، زمان شروع، فینال مسابقات قطر

جام جهانی 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر در قطر برگزار می شود. 32 تیم برای رقابت در هشت گروه؛ برنامه کامل پس از قرعه کشی نهایی در آوریل 2022 تایید می شود.

 جام جهانی 2022 کی و کجاست؟

جام جهانی 2022 به دلیل گرما به جای تابستان های معمول، در ماه های زمستان در قطر برگزار می شود. این مسابقات از روز دوشنبه 21 نوامبر در ورزشگاه آل بیت الخور با دیداری با میزبانی آغاز می شود. فینال یک هفته قبل از کریسمس در روز یکشنبه 18 دسامبر در ورزشگاه Lusail دوحه برگزار می شود.

 

فرمت و برنامه جام جهانی چگونه است؟

ام جهانی 2022 با حضور 32 تیم در 8 گروه چهار تیمی برگزار می شود.

هر روز چهار مسابقه در مرحله گروهی برگزار می شود که در یک دوره 12 روزه برگزار می شود و شاهد صعود برندگان و نایب قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی خواهیم بود.

مسابقات فقط پس از قرعه کشی فینال به مکان های خاصی اختصاص داده می شود، بنابراین برگزارکنندگان می توانند زمان شروع بهینه را متناسب با مخاطبان تلویزیون در کشورهای مختلف و همچنین هواداران در قطر انتخاب کنند.

قرعه کشی نهایی قرار است در آوریل 2022 و پس از پنجره مارس برای بازی های بین المللی برگزار شود.

برخلاف یورو 2020، یک بازی پلی آف برای رده سوم در 17 دسامبر برگزار خواهد شد.

مرحله گروهی: 21 نوامبر تا 2 دسامبر

دور شانزدهم: 3-6 دسامبر

یک چهارم نهایی: 9/10 دسامبر

نیمه نهایی: 13/14 دسامبر

فینال: 18 دسامبر

مسابقات چه ساعتی شروع میشود؟

فیفا تایید کرده است که دو دور اول مسابقات در ساعت‌های 13، 16، 19 و 22 به وقت محلی آغاز می‌شود.

زمان شروع دور نهایی بازی های گروهی و مسابقات دور حذفی در ساعت 18 و 22 به وقت محلی خواهد بود. فینال قرار است ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شود

 

jjjjjjjjjjjjj

نمایی دیدنی از استادیوم برگزاری جام جهانی

 

تور قطر جام جهانی

خرید تور جام جهانی قطر 

جام جهانی 2022، بزرگترین رقابت فوتبال جهان روی زمین، مشتاقانه در انتظار علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان است و مقصد این رقابت ها این بار خاورمیانه است. قطر، یکی از مقاصد مهم در منطقه، خود را برای یک کارناوال یک ماهه آماده می کند. 200 میلیارد دلار برای پروژه های زیرساختی در آستانه جام جهانی آتی هزینه می شود که قرار است آن را به گران ترین جام جهانی تاریخ تبدیل کند. برای ثبت نام تور جام جهانی قطر با الفبای سفر همراه باشید

پکیج تور جام جهانی 2022 قطر الفبای سفر

با رزرو تور قطر جام جهانی 2022حداقل امکاناتی که در زیر آمده را میتوانید استفاده کنید اینگونه با خیال راحت از تماشای مسابقات هیجان انگیز فوتبال دیدن کنید

  • گشت شهری
  • ترانسفر
  • بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قطر)
  • راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر دوحه)
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو هتل

نحوه خرید بلیط جام جهانی قطر

بلیت فروشی جام جهانی قطر 2022 چگونه است؟ مسافرانی که قصد دارند جام جهانی 2022 را به صورت زنده در استادیوم ها تماشا کنند، می توانند بلیط بازی را مستقیماً از وب سایت رسمی فیفا خریداری کنند. اطلاعات مربوط به مکان ها، تاریخ ها و زمان ها قبلاً توسط فیفا در وب سایت رسمی اعلام شده است، در حالی که انتظار می رود فروش بلیط ها به زودی آغاز شود. از این رو، به مسافران توصیه می شود برای اطلاع از هرگونه به روز رسانی بیشتر در مورد فروش بلیت، سایت رسمی فیفا را بررسی کنند.

احتمالاً بزرگترین رویداد ورزشی در کل تاریخ فوتبال جهان، جام جهانی فوتبال 2022، تماشایی خواهد بود. 32 تیم، بیش از یک میلیون هوادار فوتبال از سراسر جهان برای یک کارناوال یک ماهه آماده می شوند. در مورد کشور میزبان، قطر در آماده سازی برای بزرگ ترین رویداد، سنگ تمام گذاشته است.

بنابراین، آیا شما یک طرفدار فوتبال هستید که می خواهید تیم خود را در طول جام جهانی آینده تشویق کنید؟ زمستان 2022 در انتظار شماست. سفر خود را برنامه ریزی کنید، بلیط هواپیمای خود را به قطر رزرو کنید و بیایید شاهد یک منظره فوتبالی باشید که شبیه هیچ چیز دیگری در قلب خاورمیانه نیست

پیش فروش بلیط افتتاحیه جام جهانی

شروع اولین مرحله درخواست بلیط جام جهانی 2022 قطر ، 19 ژانویه 2022، با محصولات و بسته های بلیت برای جذب طرفداران از منطقه و سراسر جهان برای جشن ویژه این بازی زیبا آغازشد .با طیف وسیعی از گزینه های فریبنده موجود در این مرحله افتتاحیه، طرفداران در سراسر جهان این شانس را دارند که صندلی های خود را رزرو کنند تا تجربه یک بار در زندگی را از دست ندهند..

هتل های قطر برای جام جهانی

یکی از قابل توجه ترین حقایق در مورد این کشور، قطر به دلیل مهمان نوازی خوب عربی خود در جهان شناخته شده است. هتل ها و سایر موسسات اقامتی در این کشور از همان روزهای اولیه در خدمت بازدیدکنندگان در سفر بوده اند.

در واقع، این کشوری است که تقریباً همه چیز با در نظر گرفتن راحتی بازدیدکنندگان طراحی شده است. به یک مرکز خرید بروید یا در هر باری بنشینید، هر گوشه از کشور چیز خاصی در مورد آن دارد.

در مورد جام جهانی 2022، هتل‌ها و استراحتگاه‌های این کشور برای پذیرایی از مهمانان با هزینه کامل آماده می‌شوند و برخی از ریتز کارلتون و دوحه بین قاره‌ای که قبلاً به دلیل خدمات خود مشهور هستند، نقش مهمی در ایجاد اقامت خواهند داشت. از طرفدارانی که ارزش یادآوری را دارند

 

سخن پایانی

اگر میخواهید بازی های تیم ملی در جام جهانی و همچنین بازیکنان محبوبتان را از نزدیک ببینید حتما با تور قطر جام جهانی همراه شوید.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com 

 

مطلب فوق رپرتاژ اگهی بوده است و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد . 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9vlz