سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/04 16:55
کد خبر: 1909

درباره این ستاره اشتباه نکنید!

ابتدا مقامات رئال مادرید از او حمایت کردند، بعد زین‌الدین زیدان و بعد تک تک هم‌تیمی‌ها هرچند هواداران چنین نظری درباره گرت بیل ندارند. این ولزی در جریان برد رئال برابر سوسیداد با بلندترین صدای سوت و هو مواجه شد

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از آی اسپورت: ابتدا مقامات رئال مادرید از او حمایت کردند، بعد زین‌الدین زیدان و بعد تک تک هم‌تیمی‌ها هرچند هواداران چنین نظری درباره گرت بیل ندارند. این ولزی در جریان برد رئال برابر سوسیداد با بلندترین صدای سوت و هو مواجه شد اما با یک بازی خوب در نیم ساعت حضورش در زمین جو خصمانه برنابئو را آرام کرد. در پایان بخشی از هواداران او را تشویق کردند و برخی همچنان سوت می‌زدند. اما چرا باشگاه اینطور از بیل حمایت می‌کند؟ پاسخ آسان است.

باشگاه تصور می‌کند او بهترین بازیکن تیم فعلی است و می‌خواهد دوباره بهترین بازی‌ها را از او ببیند. باور دارند هنوز می‌تواند خیلی به درد تیم بخورد و فعلاً برنامه‌ای برای فروشش ندارند. هم‌تیمی‌ها هم در جریان انتقادات اخیر رسانه‌ای طرف او را گرفته‌اند. او چندان در رختکن محبوب نبوده اما کسی را هم آزار نداده و دیگران می‌دانند او چقدر می‌تواند باارزش باشد. زیدان هم از توانایی او باخبر است و در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی از او حمایت کرد.

نظر هواداران فرق می‌کند اما درباره این تفاوت، اجماعی وجود ندارد و برخی به خاطر بازی قابل قبول او، سوت را با تشویق عوض کردند بخصوص وقتی فقط پاهای الکس رمیرو، دروازه‌بان سوسیداد، مانع گلزنی او بود. بیل در پیروزی مقابل سوسیداد درخشید و فشار جو فعلی به نظر نمی‌رسد رویش تاثیری گذاشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gmwx3