پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/04 14:45
کد خبر: 1895

اعتراف گریزمان درباره شرایط کنونی‌اش در بارسلونا

مهاجم بارسلونا می‌داند نداشتن اعتماد به نفس باعث شده است فاصله زیادی با سطح اصلی‌اش در تیم کاتالانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ایسنا: آنتوان گریزمان در مصاحبه با سایت یوفا درباره رابطه‌اش با لیونل مسی و لوییس سوارس و شرایطش در بارسلونا صحبت کرد. مهاجم فرانسوی گفت: من در واقع خجالتی هستم و برای صحبت با دیگران مشکل دارم. آدمی نیستم که گفت‌وگو را شروع کنم چون خیلی خجالتی هستم. لوییس، لئو و من همدیگر را می‌شناسیم و با هم شام خوردیم. رابطه ما با گذشت زمان هم بهتر خواهد شد.

بازیکن بارسلونا در ادامه افزود: مسی بازیکنی است که در ۴۰ سال آینده مشابهش را نخواهیم دید. تنها می‌توانیم از فوتبالش لذت ببریم، چه هم‌تیمی‌اش باشیم یا هوداری که در جایگاه حاضر است یا سرمربی‌اش چون با توپ به نحو فوق‌العاده‌ای کار می‌کند. تماشای بازی‌اش مانند بازی کردن در کنارش لذت بخش است.

گریزمان در مورد نداشتن اعتماد به نفس اظهار گفت: سعی می‌کنم یاد بگیرم و بفهمم که چگونه هم تیمی‌هایم بازی می‌کنند. برای من همه جدید هستند. سعی خواهم کرد هر چه زودتر یاد بگیرم چون تیم به من نیاز دارد. با این حال گاهی شرایط سخت می‌شود. زمانی که توپ را در اختیار دارم برای عبور کردن از بازیکنان حریف یا باز کردن دروازه اعتماد به نفسم را از دست می‌دهم که با گذشت زمان آن را به دست خواهم آورد.

مهاجم فرانسوی درباره جدایی از اتلتیکو مادرید و امضای قرارداد با بارسلونا اظهار کرد: من اتلتیکو را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا فتح عناوین بیشتر ترک نکردم. به بارسلونا رفتم تا یک روش جدید برای بازی کردن یاد بگیرم. تا خودم را با یک فلسفه جدید وفق دهم و سعی کنم بهتر شوم و از لحاظ شخصی چیزهای بیشتری یاد بگیرم. هدفم تنها این بود که چیز جدیدی یاد بگیرم چون شکی ندارم اتلتیکو هر زمان می‌تواند فاتح لالیگا یا لیگ قهرمانان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zbpn3