پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/13 13:19
مهدی طارمی
کد خبر: 16859

مهدی طارمی مشتری جدید پیدا کرد | مهدی طارمی به سری آ می‌رود

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی با خرید مهدی طارمی قصد تقویت تیمش با هدف قهرمانی دارد.

به گزارش رصد ورزشی: مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. مهدی طارمی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار مطلوبی داشت و مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی با خرید مهدی طارمی قصد تقویت تیمش با هدف قهرمانی دارد.

مهدی طارمی

جذب مهدی طارمی در باشگاه آث میلان ایتالیا

اخبار واصله حکایت از آن دارد که باشگاه آث میلان ایتالیا جدیدترین مشتری ستاره ایرانی تیم پورتو است.

این تیم ایتالیایی که با ۱۶ امتیاز و اختلاف ۲ امتیاز با ناپولی (پیش از بازی‌های هفته هفتم) در رده دوم لیگ سری آ ایتالیا قرار دارد در فصل جدید کالچو به دنبال قهرمانی است.

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی نیز با همین هدف تیمش را برای فصل جدید آماده کرده و قصد دارد با خرید مهدی طارمی تیمش را تقویت کند.

میلانی‌ها مذاکرات مقدماتی را با مدیربرنامه های مهدی طارمی و باشگاه پورتو پرتغال آغاز کرده اند.

قرار است باشگاه آث میلان ایتالیا ژانویه و در فصل نقل و انتقالات زمستانی درخواست رسمی خود را به باشگاه پرتغالی ارائه داده و با پرداخت مبلغ رضایتنامه ستاره ایرانی، طارمی را به ایتالیا ببرند.

مهدی طارمی

گرچه آث میلان در حال حاضر مهاجمانی مثل زلاتان ابراهیموویچ (پا به سن گذاشته)، دنیل مالدینی (پسر اسطوره آث میلان پائولو مالدینی) و اولیویه ژیروی فرانسوی را در اختیار دارد اما یک مهاجم قاتل و تمام کننده می خواهد.

روزنامه «ابولا» پرتغال نوشت: مسئولان باشگاه میلان ایتالیا با  باشگاه پورتو تماس‌هایی برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی مهاجم ایرانی این باشگاه بر قرار کرده اند. بر اساس نوشته این روزنامه، باشگاه میلان به زودی پیشنهادی رسمی ارائه خواهد داد و  احتمال این انتقال در ژانویه ۲۰۲۲ وجود دارد.

گلزنی مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی در تاریخ ۲۷ / ۴ / ۱۳۷۱ در شهر بوشهر محله‌ای به نام شغاب به دنیا آمد او یکی از بازیکن‌های تیم ملی ایران و او دارای یک خواهر و یک برادراست.تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما با فوتبال به شهرت و ثروت زیادی رسید، او با 187 سانتی متر قد بهترین گل زن تاریخ باشگاه پرسپولیس می باشد. از ابتدا پرسپولیسی بوده ام، اما خواهر و برادرم استقلالی هستند، هر وقت با استقلال بازی داریم خواهر و برادرم می‌گویند، امیدواریم پرسپولیس ۲ گل و استقلال ۳ گل بزند.

گلزنی مهدی طارمی

اما رنگ مورد علاقه مهدی طارمی قرمز است است و کتاب مورد علاقه اش کلیدر و در رابطه با فیلم ابد و یک روز میگویند بسیارفیلم جالبی بود و زمانی که از او در رابطه با مارک لباس و لباس صحبت کردند گفت علاقه به مارک خاصی ندارم و هر چه به من بیاید می‌پوشم یکی از ویژگی‌های بارز مهدی‌طارمی سکوت او است و می‌گوید حریف استقلال است و در رابطه با ورزشگاه مورد علاقه اوبازی‌های تیم ملی در آزادی است او می‌گوید در زمان اوقات فراغت خود به بازی به پلی استیشن می‌پردازد و او در رابطه با بدترین خاطره اش درباره فوت هادی نوروزی می‌گوید و در رابطه از با علاقه به فرزند دختر یا پسر می‌گوید فرقی نمی‌کند هر جا که خدا بخواهدباشگاه موردعلاقه مهدی طارمی در داخل و خارج پرسپولیس و رئال و تیم محبوب ملی او ایران و برزیل است.

گلزنی مهدی طارمی

پدر مهدی طارمی علیشاه طارمی یک دفاع وسط بود کسانی که هم دوره پدراو بودند از بازی‌های خوب او بسیار تعریف و تمجید می‌کنند.

مهدی طارمی می‌گوید فوتبالیست بودن پدر او به اینکه من وارد دنیای فوتبال شوم و در این مسیر قرار بگیرم بسیار تاثیرداشت در آن سال‌ها یی که هم سن‌های من در محله شغاب سواربر لنج می‌شدند و به صیادی می‌پرداختند من در حال و هوای گرم شرجی بوشهر در زمین‌های خاکی بوشهر فوتبال بازی می‌کردند.

اما مهدی طارمی فوتبال را در سن شش سالگی زیر نظر پدرش علیشاه طارمی در مدرسه فوتبال صدا و سیما آقا کرد، اما  فوتبال را به صورت حرفه‌ای در سن ۱۰ سالگی از جوانان برق بوشهر شروع کرد بعد از چندین سال حضور در جوانان چند تیم باشگاهی بالاخره به تیم ایران جوان بوشهر دعوت شد و یک سال بعد به تیم بزرگسالان این تیم رفت در سال ۸۹ به صورت قرضی به شاهین شهر بوشهر پیوست، اما با گذشت ۲ سال دوباره به تیم ایران جوان بازگشت و حضور مهدی طارمی در این تیم تا سال ۱۳۹۳ بود

او در طی این سال‌ها بازی‌های درخشانی را در این تیم داشت، اما متاسفانه این تیم نتوانست به لیگ برتر صعود کند در سال ۱۳۹۳ که علی دایی در تیم پرسپولیس بود دو نفر از نزدیکان و مشاوران علی دایی یک مجموعه ۲۰ نفری از بازیکن‌های خوب و مورد نظرشان را در لیگ یک و لیگ دو به علی دایی معرفی کردند که یکی از آن بازیکن‌ها مهدی طارمی بود.

مهدی طارمی

علی دایی از ان  مشاوران خواست تا بازی‌های مهدی‌طارمی را زیر نظر بگیرند واما مذاکره با خود آن بازیکن‌ها هم به پایان فصل موکول شد، اما ظهر سه شنبه در تاریخ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ مهدی طارمی به همراه وکیل خود به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت علی دایی و آقای رحیمی صحبت‌هایشان را کردند و نتیجه این صحبت‌ها این شد که مهدی طارمی قرارداد دو ساله با آن‌ها ییندد.

شاید برایتان جالب باشد این است که مهدی طارمی حرفی از پول نزد و  قرارداد را سفید بست و نوشتن مبلغ  قرارداد را به عهده علی دایی و آقای رحیمی گذاشت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kemg8