یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/31 14:58
کد خبر: 15857

مورینو محل کار خود را ترک کرد + عکس

ژوزه مورینیو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به سکوت خود پس از اخراج از تاتنهام پایان داد. صبح روز دوشنبه تاتنهام مورینیو را از سمت خود در این باشگاه برکنار کرد، تنها 17 ماه پس از اینکه سرمربی پرتغالی جانشین مائوریسیو پوچتینو در باشگاه شمال لندنی شد.

ژوزه مورینیو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به سکوت خود پس از اخراج از تاتنهام پایان داد. صبح روز دوشنبه تاتنهام مورینیو را از سمت خود در این باشگاه برکنار کرد، تنها 17 ماه پس از اینکه سرمربی پرتغالی جانشین مائوریسیو پوچتینو در باشگاه شمال لندنی شد. او همچنین مصاحبه ای کوتاه نیز انجام داده است که در آن می گوید نیازی به استراحت و جدایی از فوتبال ندارد.

مورینیو در حالی از کار خود در تاتنهام برکنار شد که این تیم در رده هفتم در جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها شش روز تا فینال کارابائو کاپ در روز یکشنبه آینده فاصله داشت! اما سرمربی پرتغالی به وضوح از شنیدن خبر اخراجش چندان ناراحت نبود

مورینیو در اینستاگرام خود ویدیویی از ازدحام خبرنگاران و فیلم برداران در بیرون خانه اش در لندن، منتشر کرد. در میان خبرنگاران حاضر، گری کوتریل، خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس نیز حاضر بود که هنگامی که مورینیو در دسامبر سال 2018 از منچستریونایتد نیز اخراج شد نخستین مصاحبه را با او انجام داده بود.

صدای مورینیو در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرده است به گوش می رسد که از نداشتن حریم خصوصی شکایت می کند.

"اینها حریم خصوصی من را رعایت نمی کنند."

"حتی دوستم گری هم مزاحمم شده است. این زندگی من است."

مشخص بود که مورینیو این جملات را به صورت جدی بر زبان نمی آورد و گری کوتریل نیز در دوربین رو به سرمربی اخراجی لبخند می زد. کوتریل همچنین توانست صحبتی کوتاه با مورینیو که چندان تمایلی به مصاحبه نداشت نیز داشته باشد.

 

مورینیو به خبرنگار اسکای اسپورتس گفت: "تو من را می شناسی، می دانی که چیزی نخواهم گفت."

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا احتیاج به استراحت دارد، گفت: "نیازی نیست. نیازی به استراحت و شارژ کردن باتری ها نیست. من همیشه در فوتبال هستم."

 

تاتنهام صبح روز دوشنبه خبر اخراج ژوزه مورینیو و تمام دستیارانش را اعلام کرد. مربی آکادمی این باشگاه و هافبک سابق این تیم رایان میسون جلسات تمرین روز دوشنبه این تیم را هدایت کرد اما هنوز سرمربی موقت تاتنهام اعلام نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdmr5