یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/30 13:26
چلسی 1-0 من سیتی:
کد خبر: 15840

توماس توچل اثبات فرمول فرسوده رومن آبراموویچ جواب می دهد

هنگامی که رومان آبراموویچ ، مالک چلسی ثابت کرد که تاریخ هیچ کس در این باشگاه با اخراج شخصیت برجسته مدیرعامل فرانک لمپارد در ژانویه ، آنها را در برابر موفقیت بیرحمانه خود محافظت نمی کند ، او فرمول فرسوده ای را دنبال می کرد.

هنگامی که رومان آبراموویچ ، مالک چلسی ثابت کرد که تاریخ هیچ کس در این باشگاه با اخراج شخصیت برجسته مدیرعامل فرانک لمپارد در ژانویه ، آنها را در برابر موفقیت بیرحمانه خود محافظت نمی کند ، او فرمول فرسوده ای را دنبال می کرد.

آبراموویچ عادت دارد که وحشیانه عمل کند اما در نهایت نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد - بنابراین جای تعجب نبود که وقتی لمپارد از یک درب استمفورد بریج بیرون رفت ، تجربه مدیریتی باتجربه و اثبات شده توماس توچل وارد شد.

با برکناری لمپارد ، چلسی در لیگ برتر نهم بود ، بیانیه تأیید جدایی او با اصرار باشگاه "بدون هیچ راهی برای پیشرفت مداوم" بود.

توکل اثر تغییر دهنده مورد نیاز را داشته است. پیروزی آنها در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر منچسترسیتی ، پس از پیروزی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پورتو ، مطمئناً پس از مبارزات روز گذشته لمپارد ، به عنوان یک پیشرفت پایدار واجد شرایط است.

تماشا کنید: چلسی به فینال جام حذفی صعود می کند در حالی که Ziyech امید چهار برابر من سیتی را پایان می دهد

موفقیت آمیزترین تغییر آبراموویچ در نگهبانی چلسی در مارس 2012 اتفاق افتاد ، زمانی که او آندره ویلاس-بواس را پس از کمتر از یک سال مسئولیت اخراج کرد و روبرتو دی ماتئو را جایگزین او کرد ، که بلافاصله به قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان رسید. در یک رویداد کاملاً قابل توجه

این موفقیت طولانی مدت نبود و دی ماتئو پس از انتصاب دائمی و پیروزی های بزرگ فقط چند ماه دوام آورد - اما آیا توکل می تواند پاداش مداخله دیگر آبراموویچ را به همان شیوه موفق بدست آورد؟

توکل احساس ماندگاری بیشتری دارد ، در صورتی که این کلمه در مورد استمفوردبریج در مورد هر مربی دیگری قابل استفاده باشد ، بیش از دی ماتئو و تماشای تسلیم چلسی پس از غلبه بر منچسترسیتی ، بسیار چشمگیر در ومبلی نشان می دهد که دو برابر مشابه آنها فراتر از آنها نیست.

 

چلسی در فینال جام حذفی برابر لستر سیتی یا ساوتهمپتون محبوب خواهد بود و در حالی که رئال مادرید با غلبه بر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ، کلاس پایدار و مقاومت خود را نشان داد ، توکل حق دارد با احتیاط نسبت به تیم زین الدین زیدان اطمینان داشته باشد.

این تساوی حذفی برابر منچسترسیتی ، با گل حکیم زیهچ ، هنوز می تواند یک تمرین برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در 29 مه در استانبول باشد ، در حالی که قهرمان منتخب لیگ برتر در نیمه نهایی خود با باشگاه قدیمی توچل PSG بازی می کند.

در این صورت ، چلسی می تواند اعتماد به نفس بزرگی در نحوه برنامه ریزی سرمربی خود برای این بازی و نحوه استفاده بازیکنانش از استراتژی بستن سیتی و استفاده از سرعت Ziyech و Timo Werner داشته باشد تا به عنوان تیم بهتر ظاهر شود. و برندگان مستحق.

توچل دارای نوعی اقتدار و کارنامه از زندگی حرفه ای خود در تیم های بوروسیا دورتموند و پی اس جی است تا احترام فوری بازیکنان خود را محکم کند و سابقه وی در چلسی تاکنون اثبات کننده آن است.

او اولین مربی آلمانی است که به فینال جام حذفی صعود کرده و از زمان اولین بازی خود در ژانویه ، چلسی در 19 بازی 14 کلین شیت نگه داشته است ، بیش از هر تیم دیگر در پنج لیگ برتر اروپا. این همچنین یک بازی بیشتر از 29 بازی لمپارد در این فصل است.

توکل در پنج تلاش قبلی به عنوان سرمربی موفق نشده بود گواردیولا را شکست دهد - دو بازی در ماینتس و سه بار در بروسیا دورتموند - بنابراین همه چیز در مورد این پیروزی طعم شیرین خواهد داشت.

یک نگاه به رفتار لمسی او ، طلبکارانه وی را تأیید می کند - یک اشتباه کوچک از ورنر با آوردن یک هاپ کامل ، جست و خیز و پرش از خشم مدیرش.

توکل در چلسی در پست دفاع عالی سازماندهی کرده است ، سیتی به سختی فرصتی پیدا می کند ، در حالی که N'Golo Kante و Jorginho مانعی مهیب و همچنین ایجاد خط در خط هافبک را به همراه میسون مونت که به طور فزاینده بالغ و برجسته ای ایجاد می کند ، ارائه می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5bar