یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/30 12:34
کد خبر: 15836

برندگان و بازندگان محبوب لیگ برتر

اکنون ممکن است روزهای لیگ برتر رقم خورده باشد. برندگان و بازندگان سوپرلیگ اروپا حلقه یکسانی ندارند. اما در حال حاضر ، ما به برندگان و بازندگان یک لیگ برتر کوتاه شده نگاه می کنیم که روز یکشنبه تحت الشعاع قرار گرفت ...

اکنون ممکن است روزهای لیگ برتر رقم خورده باشد. برندگان و بازندگان سوپرلیگ اروپا حلقه یکسانی ندارند. اما در حال حاضر ، ما به برندگان و بازندگان یک لیگ برتر کوتاه شده نگاه می کنیم که روز یکشنبه تحت الشعاع قرار گرفت ...

 

برندگان

نیوکاسل یونایتد و استیو بروس

و نفس بکش این یک فصل آسان یا لذت بخش نبوده است که تقریباً در هر سطح طرفدار نیوکاسل یونایتد باشید. این امر با تلخی نسبت به مدیری روبرو شده است که به اعتقاد آنها محدودیت های خودخواسته باشگاه را مشخص می کند و اغلب حتی نتوانسته است با آن مطابقت داشته باشد. حتی این پیروزی با یک دوره پوسیده خاص خود همراه بود ، 30 دقیقه که نیوکاسل به سختی صاحب یک ضربه در خانه 10 نفر شد.

 

اما نیوکاسل پیروز شد و نیوکاسل از سقوط زنده خواهد ماند. پس از شکست مقابل برایتون ، همه چیز رنگ و بوی بدتری به خود گرفت ، بیش از حد معمول ، رنگ بدتر. از آن زمان بروس و تیمش از سه مسابقه هفت امتیاز کسب کرده اند و به اصرار وی مبنی بر اینکه بازیکنان هرگز اعتقاد به او یا یکدیگر را از دست نداده اند ، اعتماد کردند. نیوکاسل با پیشنهاد بقا خود فولام کمک کرده است که هرگز واقعاً از زمین خارج نشود ، اما آنها خود را نجات دادند.

دانستن اینکه چه اتفاقی می افتد دشوار است و بسیار ساده است که این را فرصتی برای آفتاب برای ریختن دوباره در سنت جیمز بگذاریم. با توجه به سرعت یخبندان پیشرفت آن و هویت افرادی که قصد خرید دارند ، حماسه تصرف در بازار همچنان ادامه دارد. ماندن بروس برای اکثر هواداران پیشرفت مثبتی تلقی نمی شود ، اما احتمال دارد که قرارداد جدیدی بگیرد همانطور که قرار است در ژوئن یا ژوئیه ترک کند. بیدار ماندن هرگز نباید دلیل برپایی جشن باشد ، بلکه تنها تسکینی است که باشگاه حداقل از قعر دور شده است.

اما این آخر هفته حداقل ثابت کرده است که نیوکاسل وقتی تلاش فعالانه ای می کند و به حریف خود حمله می کند ، خیلی بهتر است. آنها در این فصل در سه بازی لیگ سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده اند و در هر یک - برنلی ، ساوتهمپتون و وستهام در خانه - آنها از دوره ای که در جلو بازی می کردند و برای حفظ توپ نگاه می کردند ، لذت برده اند.

این تیم از ویژگی های یک تیم ضد حمله است: دروازه بان های عالی ، تعداد زیادی مدافع ، دو هافبک تهاجمی در میگل آلمیرون و آلن سن ماکسیمین که از رانندگی به فضا لذت می برند. اما این فقط جواب نداده است - آنها از نظر دفاعی بسیار نازک هستند و نمی توانند تیم ها را به آنها دعوت کنند و آلمیرون و سنت ماکسیمین (که به هر حال همیشه در شرایط مناسب نبودند) در نهایت مجبور شدند سه بازیکن را شکست دهند تا فرصتی ایجاد کنند.

 

 

اما اعتبار به بروس برای سرانجام ردیابی این مسئله و تغییر رویکرد نیوکاسل در شرایطی که شرایط اضطراری ممکن است ریسک پذیری بیشتری ایجاد کند. در سه بازی اخیر خود در لیگ ، نیوکاسل 14٪ از کل ضربه های خود را در این فصل به ثمر رسانده است و با این کار 20٪ از گل های لیگ خود را به ثمر رسانده است.

 

جو ویلوک

او سومین گلزن برتر نیوکاسل از این بازی در لیگ در این فصل است و 612 دقیقه بازی کرده است. من کاملا مطمئن نیستم که چرا ویلوک از 20 مارس که جونجو شلوی هر هفته به بازی ادامه می دهد ، یک مسابقه لیگ برتر را شروع نکرده است ، اما اکنون باید تغییر کند. گل های او باعث شده نیوکاسل سه امتیاز گرانبها برابر تاتنهام و وستهام به دست آورد. ویلوک بیش از همه تلاش کرده است تا نیوکاسل را حفظ کند.

 

گیلفی سیگوردسون

شش گل از 33 تلاش در این فصل ، نسبت بهتر (18٪) نسبت به هری کین و برونو فرناندس ، در میان بسیاری دیگر. این پایان دوم ، باز کردن بدن او و هدایت توپ با قدرت (اگر این یک اکسی مورون نباشد) با پای ضعیف ترش کاملاً خارق العاده بود.

 

میسون گرینوود

مایکل اوون با 18 سال سن بهترین نوجوانان تاریخ لیگ برتر است. میسون گرینوود پنج ماه و نیم دیگر فرصت دارد تا چهار گل دیگر به ثمر برساند و این رکورد را بشکند. او در حال حاضر دومین لیست است. پسر قرار است سوپراستار شود. توجه داشته باشید ، مارکوس راشفورد نیز شایسته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5y9e