یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/30 16:30
کد خبر: 15774

وقتی پیراهن رئال را پوشیدم؛ حس خوبی نداشتم

پدری گونزالس پدیده 18 ساله بارسا چیزی نمانده بود به رئال مادرید برود.

پدری گونزالس ژانویه 2020 بود که از لاس پالماس به بارسلونا پیوست و از تابستان 2020 به جمع آبی اناری ها اضافه شد. او به سرعت توانست خود را مطرح کند و با تحت تاثیر قرار دادن رونالد کومان سرمربی بارسا در تمرینات، رفته رفته به ترکیب ثابت بارسا رسید و حالا نمی توان بارسا را بدون او تصور کرد.

پدری قبل از پیوستن به بارسا در آکادمی رئال مادرید حاضر شده بود ولی در تست های باشگاه مادریدی رد شد تا جایی که او اخیرا در مصاحبه ای گفت که همیشه از کسی که او را مردود کرد متشکر است؛ چون باعث شد به رویایش یعنی بازی برای بارسا برسد.

پدری در مصاحبه امروز خود با راک 1 نیز در این مورد گفت:« بله؛ در یک مصاحبه از آن شخص تشکر کردم و همه می دانید چرا. وقتی پیراهن رئال را به تن کردم، حس خوبی نداشتم و مشخص بود یک جای کار ایراد دارد. در نهایت توانستم به باشگاه محبوبم ملحق شوم.»

بازی کنار مسی و تمدید قرارداد او:« در مورد تمدید با مسی حرف نمی زنم چون این تصمیمی است که خودش باید بگیرد و به هیچکس ارتباط ندارد. به شخصه دوست دارم او سال ها کنار ما بماند و معتقدم نتایج خوب اخیر ممکن است باعث شود او قراردادش را تمدید کند. واضح است که مسی الان خوشحال است. تماشای او در تمرینات و درون زمین لذت بخش است و باید بگویم که شخصیت فوق العاده ای هم دارد.

وقتی پشت سر او در زمین بازی می کنید و مثلا گل هایی نظیر گل استثنایی اش به اوئسکا می زند، حیرت زده می شوید و با خودتان می گویید، او انسان نیست.»

رونالد کومان:« او را نمی شناختم ولی خیلی زود تحت تاثیرش قرار گرفتم. دوست دارم بماند و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. او به من اعتماد به نفس بسیاری بخشید و مدیونش هستم. در اولین برخورد به من گفت که مرا نمی شناسد و باید در تمرینات خودم را نشان بدهم. الان او به من اطمینان دارد و قدردانش هستم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q7ag