پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/30 15:51
کد خبر: 15163

قهرمانی‌های پیاپی اتفاقی نیست! + عکس

یوونتوس فردا شب در سوپرکاپ ایتالیا باید به مصاف ناپولی برود و این تیم به دنبال کسب اولین قهرمانی زیر نطر سرمربی جوان خود آندره پیرلو است.

 آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است انتقادات از برخی بازیکنانش ناعادلانه است.


یوونتوس فردا شب در سوپرکاپ ایتالیا باید به مصاف ناپولی برود و این تیم به دنبال کسب اولین قهرمانی زیر نطر سرمربی جوان خود آندره پیرلو است. او ساعتی قبل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حضور یافته و تاکید کرد 9 سال فتح متوالی اسکودتو در سالهای اخیر اتفاقی نبوده است.

آندره پیرلو گفت: "ناپولی تیم بسیار قدرتمندی بوده که دارای بازیکنان سرعت و تکنیکی زیادی است، بنابراین ما باید در مورد این تیم احتیاط کنیم. جیجی بوفون کم مشکل دارد و وویچک شزنی در دروازه قرار خواهد گرفت. این یک مسابقه مهم و یک فینال است که بعد از یک شکست بد ما در سری آ پیش روست، بنابراین باید با اراده و عزم فراوان برای آوردن جام به خانه در میدان حاضر شویم.

 

12122648_344


من برای بازیکنان یوونتوس ناامید و ناراحت شده ام، زیرا به خصوص برخی از آنها به طور ناعادلانه ای مورد حمله و انتقاد قرار گرفتند. من ترجیح می دهم منتقدان به من حمله کنند تا آنها. هیچ نقطه عطفی وجود ندارد، فقط یک تیم در فینال پیروز می شود و ما برای رسیدن به این هدف اینجا هستیم.
اگر تیمی 9 سال پیاپی قهرمانی ایتالیا شده این تصادفی نیست. این هدف با سخت کوشی بدست آمده و ما بلندپروازی های خود را حفظ کرده ایم، زیرا یوونتوس همیشه برای کسب جام قهرمانی مبارزه می کند و ما مانند گذشته برای کسب عنوان دهم تشنه هستیم. پروژه ما حصول بهترین عملکرد از بازیکنان و در کل ترکیب یوونتوس است. البته چند مورد لغزش وجود داشته است، اما این امر اجتناب ناپذیر است.
حضور دژان کولوسفسکی به جای آلوارو موراتا در ترکیب اصلی؟ انتخاب ترکیب به این بستگی دارد که چگونه می خواهیم بازی کنیم. من ایده ای در ذهن دارم، اما خواهیم دید که چگونه بازیکنان ریکاری کرده و چه بازیکنی در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oazlg