شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/16 15:51
کد خبر: 14998

رونالدو شایسته این جایزه بود

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس حدود یک هفته قبل موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن قرن گلوب ساکر شد.

 

مدیر اجرایی باواریایی ها به تمجید از فوق ستاره پرتغال بیانکونری می پردازد. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس حدود یک هفته قبل موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن قرن گلوب ساکر شد.

به نقل از Tiki Taka، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ راجع به آینده داگلاس کاستا می گوید:

 از وضعیت داگلاس کاستا چه در داخل و چه در خارج از زمین خیلی راضی هستیم. ما همان بازیکنی که می شناختیم را پیدا کردیم. با این حال، ما درباره احتمال به خدمت گیری دائمی او صحبتی نکرده ایم. با توجه به این بیماری همه گیر، هنوز نمی دانیم که قرار است در بازار چه کاری انجام دهیم.

رومنیگه درباره تقابل با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

 برای لاتزیو احترام زیادی قائلم. آن ها در دور گروهی موفق به کسب 4 امتیاز از دورتموند شدند. لاتزیو تیمی است که نباید دست کم گرفته شود و آن ها مهاجمی همچون ایموبیله را در اختیار دارند که همواره در حال گلزنی است.  

رومنیگه به تمجید از روبرت لواندوفسکی می پردازد و می گوید:

 از داشتن روبرت خیلی خوشحال و راضی هستیم. در سال 2020، او عملا باعث شد تا ما 5 عنوان قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم. روبرت فوق العاده است و پس از فینال لیگ قهرمانان در لیسبون گریه می کرد زیرا موفق شده بود تا به آرزوی خود دست پیدا کند.  

رومنیگه معتقد است که کریستیانو رونالدو شایسته کسب بهترین بازیکن قرن است. او در این رابطه می گوید:

 من فکر می کنم که رونالدو به شایستگی برنده این جایزه شد زیرا او طی 10 سال در سطح فوق العاده‌ای قرار داشت و در حال حاضر هنوز هم عملکرد بسیار خوبی در یوونتوس دارد.  

 

 

منبع: طرفداری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qdle