جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/23 15:06
کد خبر: 15056

بارسلونا زمستان خرید نمی‌کند

مسئولان باشگاه بارسلونا احتمال جذب بازیکن جدید در انتقالات زمستانی را بسیار بعید می دانند.

 

تابستان گذشته بارسلونا شدیدا به جذب ممفیس دیپای و اریک گارسیا علاقه مند بود. رونالد کومان سرمربی هلندی جدید باشگاه برای تقویت خط حمله خود دیپای را می خواست و برای تقویت دفاع نیز اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سیتی مدنظر بود. وجه مشترک این دو بازیکن پایان قراردادشان در ژوئن 2021 بود اما نه لیون و نه سیتی حاضر به قبول پیشنهاد بارسلونا نشدند.

جذب هر دو بازیکن به زمستان موکول شد اما ادامه پاندمی کرونا و انجام بازی ها بدون تماشاگر سبب شد تا مشکلات اقتصادی بارسلونا پابرجا بماند.

دیپای دو روز پیش احتمال پیوستنش به بارسا در زمستان را رد نکرد اما امروز موندودپورتیوو به نقل از منابع مزدیک به باشگاه بارسلونا گزاش داد که احتمال خرید بازیکن در زمستان بسیار اندک است و تنها شاید باشگاه توافق با اریک گارسیا در تابستان را اعلام کند.

بارسا تنها در صورتی قادر به خرید بازیکن خواهد بود که بازیکن یا بازیکنانی را به فروش برساند و برای این مهم فیبلیپ کوتینیو یکی از گزینه ها بود در حالی که ستاره برزیلی در بازی برابر ایبار مصدوم شد و باید جراحی شود.  او تا 4 ماه به دور از میادین خواهد ماند و بارسا حتی قادر به جذب بازیکن به جای وی نیز نخواهد بود.

باشگاه کاتالان خوشبین است که آنسو فاتی بتواند تا دو ماه دیگر به میادین برگردد و رونالد کومان مشکلاتش در خط حمله کاهش پیدا کند.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekgmp