پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/10 15:03
کد خبر: 14954

سوارز خاطره‌ی فالکائو را در لالیگا زنده کرد

شب گذشته، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر ختافه را شکست داده و سه امتیاز دیگر را به جیب بزند، در این بازی لوئیس سوارز تک گل اتلتیکو مادرید را در نیمه‌ی اول به ثمر رساند.

شب گذشته، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر ختافه را شکست داده و سه امتیاز دیگر را به جیب بزند، در این بازی لوئیس سوارز تک گل اتلتیکو مادرید را در نیمه‌ی اول به ثمر رساند و نشان داد که هنوز هم یک مهاجم در کلاس جهانی است. او در تابستان گذشته بارسا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد و اکنون در این تیم می‌درخشد.

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، در تابستان گذشته و هنگامی که به بارسلونا آمد، به سوارز گفت که او در اعتقاداتش جایی ندارد و باید این تیم را ترک کند، پس از آن، سوارز بارسا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد و اکنون در این تیم عملکرد خوبی دارد، لوئیس سوارز در 11 بازی ابتدایی خود در لالیگا برای اتلتیکو مادرید، 8 گل به ثمر رسانده است که آمار فوق‌العاده‌ای است و مهاجم اروگوئه‌ای شانس این را دارد که آقای گل لالیگا شود.

آخرین نفری که چنین عملکرد خوبی در لالیگا داشت، رادامل فالکائو بود که در سال 2011 در تا 10 بازی ابتدایی خود برای اتلتیکو مادرید در لالیگا آماری مشابه با این فصل لوئیس سوارز ثبت کرده بود.

با رفتن دیگو کاستا از اتلتیکو مادرید، جایگاه سوارز بیش از پیش در این تیم محکم شده و تبدیل به ستاره‌ی روخی بلانکو شده است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byyle