چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 16:40
کد خبر: 14830

کسی ستاره مغضوب زیدان را نمی‌خواهد!

​شرایط ایسکو برای جدایی از رئال مادرید در فصل زمستان بغرنج شده است.

ایسکو، هافبک خلاق و 28 ساله رئال مادرید در این فصل در لیست سیاه زین الدین زیدان قرار گرفته و حایی در ترکیب ثابت رئال مادرید نداشته است. ایسکو در این فصل تنها در 10 بازی برای تیمش به میدان رفته و حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده است. اما طبق ادعای نشریه آ.اس، رئال مادرید علیرغم تمایل آشکار ایسکو برای ترک این باشگاه، هنوز پیشنهادی برای خرید او دریافت نکرده است.

قرارداد ایسکو با رئال مادرید در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به تمدید قرارداد با او داشته باشد. اگرچه بند آزادسازی هنگفت 700 میلیون یورویی در قرارداد ایسکو وجود دارد، اما رئال مادرید با رقمی در حدود 60 میلیون نیز به جدایی این بازیکن رضایت خواهد داد.

البته در شرایط مالی نه چندان خوب فعلی رئال مادرید، این تیم تمایلی به انتقال قرضی ایسکو نداشته و ترجیح می دهد او را به صورت دائم به فروش برشاند تا بخشی از مشکلات مالی خود را از این طریق مرتفع کند. در سالهای گذشته تیم هایی چون میلان، یوونتوس و منچسترسیتی برای جذب ایسکو پیشقدم شده بودند، اما در حال حاضر و در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، هنوز تیمی برای جذب این بازیکن تکنیکی وارد عمل نشده و آینده ایسکو در اردوی رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byyzd