دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 14:31
کد خبر: 14820

گزینه‌های جدی بارسلونا

بارسلونا در حال حاضر اوضاع خوبی در لالیگا ندارد و عملکرد آن‌ها تا اینجای کار، بدترین عملکردشان در سال های اخیر بوده است.

بارسلونا در حال حاضر اوضاع خوبی در لالیگا ندارد و عملکرد آن‌ها تا اینجای کار، بدترین عملکردشان در سال های اخیر بوده است. بارسلونا در بازی اخیرش در لالیگا مقابل والنسیا در نیوکمپ به تساوی دو بر دو رسید و باز هم امتیاز از دست داد تا ضرورت تغییر و آمدن بازیکنانی جدید به این تیم بیش از پیش احساس شود. زمان زیادی تا فرارسیدن نقل و انتقالات زمستانی نمانده است و به نظر می‌رسد که ماه ژانویه فرصت مناسبی برای انجام این نقل و انتقالات و ایجاد تغییر و تحول در بارسلوناست.

به گزارش فوتبالی، بارسا با تغییر سرمربی‌اش در تابستان به دنبال فرار از بحرانی بود که با کیکه ستین در آن فرو رفته بود اما آبی و اناری ها با کومان در بحرانی تازه فرو رفته‌اند و باید دید که سرمربی هلندی تا چه زمانی می‌تواند در بارسلونا دوام بیاورد. او در ژانویه به دنبال آوردن بازیکنان مورد علاقه‌اش به بارسلوناست. گفته می‌شد که کومان 4 بازیکن را مد نظر دارد و این 4 بازیکن عبارت بودند از : ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم، استفان ده فری و اریک گارسیا. اکنون به گفته‌ی اسپورت کاتالونیا دو بازیکنی که بارسلونا به طور جدی در ژانویه به دنبال آن‌ها خواهد بود، ممفیس دیپای و اریک گارسیا هستند چرا که بارسا به دنبال بهبود عملکرد خط حمله و خط دفاعی خود است و این دو بازیکن می‌توانند در این زمینه موثر واقع شوند.

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3woop5