سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 08:06
کد خبر: 14663

رسانه‌های ایتالیایی پیگیر وضعیت سردار

​سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به احتمال زیاد در دیدار با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه به دلیل مشکلات جسمانی دو بازی گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتمند آلمان و لاتزیو ایتالیا را از دست داد. این مهاجم حتی قادر به همراهی زنیت در چند مسابقه لیگ روسیه نبود.

تعطیلی مسابقات باشگاهی و برگزاری بازی‌های ملی از یک سود و عدم دعوت از آزمون به تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را به وی داده است تا خود را زودتر برای بازی در تیم زنیت آماده کند.

سایت «لاتزیو پِرس» ایتالیا اعلام کرد که آزمون به تدریج شرایط بازی برای زنیت را پیدا می‌کند.

این سایت نوشت: «احتمالا سرگئی سماک سرمربی زنیت در بازی روز شنبه با اخمت گروژنی به آزمون استراحت می‌دهد تا از او در بازی لیگ قهرمانان اروپا با لاتزیو استفاده کند. زنیت به ورزشگاه المپیکو می‌آید و می‌خواهد دوباره به مسیر درست گروه F برای صعود برگردد و این کار را با چند بازیکن بیشتر نسبت به بازی رفت که با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد، انجام خواهد داد. یکی از این نفرات "مسی ایرانی" خواهد بود.»

زنیت و لاتزیو در گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی ندارد و با کسب یک امتیاز بعد از دورتمند، لاتزیو و کلاب بروژ در قعر جدول قرار دارد. بازی زنیت با لاتزیو روز سه شنبه هفته آینده در ایتالیا برگزار می‌شود.

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaayo