سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/24 12:02
کد خبر: 14645

مطمئن نیستم این بارسای ایده‌آلم باشد

سرمربی بارسلونا هنوز بارسلونای مدنظرش را در اختیار ندارد و خوشبین است در ادامه شرایط از هر نظر بهتر شود.

با وجود اینکه بارسلونای رونالد کومان بهتر شده است، هنوز انتظار بیشتری از این تیم می رود. او تابستان جانشین کیکه ستین شد و هنوز نتوانسته نتایج مورد انتظار را بگیرد که البته با توجه به حواشی مدیریتی و تغییرات زیاد در مجموعه تیم، قابل پیش بینی بود.

کومان رفته رفته به ترکیب مدنظر می رسد و البته امیدوار است بارسا در نقل و انتقالات زمستانی تقویت شود.

سرمربی هلندی در یک مصاحبه گفت:« برای فتح لیگ قهرمانان اروپا باید بهتر شویم. امروزه تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ شاید به این خاطر جلوتر هستند چون مانند یک تیم مدت‌هاست بازیکنانشان با هم بازی کرده‌اند. خیلی سخت است که بتوانیم این جام را فتح ‌کنیم‌. با این حال آینده وجود دارد. البته هرگز نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. 

نحوه بازی تیم دست من است و توانایی تغییر در پست‌ها را دارم‌ و تلاش می‌کنم تلاش‌های من نتیجه بخش باشند. همچنین فشرده‌تر کردن تمرینات و کار تاکتیکی از اختیارات من است. البته این کار هنگامی که تعداد بازی‌ها زیاد است و برنامه فشرده است سخت می‌شود. در مجموع هدفم تغییر چهره تیم است. مطمئن نیستم در حال حاضر تیم ایده آلم را در اختیار دارم یا خیر.»

کومان در رابطه با بهتر شدن دفاع تیم گفت:« تنها به مدافعان میانی بستگی ندارد. به کمک هافبک‌ها و مهاجم‌ان هم وابسته است. می‌توانستیم در دیدار برابر دیناموکیف و رئال بتیس موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. باید در دفاع بهتر شویم اما خوب هستیم.»

او در پایان گفت:« این بارسلونا را دوست دارم. این تیم توانایی‌های زیادی دارد. سپس به وضعیت جسمانی بازیکنان بستگی دارد اما من در مجموع خوشحالم. عثمان دمبله خوب کار می‌کند و از لحاظ جسمانی از قبل بهتر است. آشکار است که می‌توانیم بهتر شویم و باید این کار را انجام دهیم اما در مسیر خوبی قرار داریم. ما در حال تغییر برخی مسائل هستیم و از بازیکنان جوان بهره می‌بریم که به تیم هوای تازه‌ای دادند. شکایتی ندارم. »

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqqml