شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/15 11:41
کد خبر: 13730

وحشت تورینو و آمادگی لاتزیو برای شکایت از یوفا

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو با وجود مثبت شدن تست کرونایی که یوفا از او گرفته است احتمالاً به ترکیب این تیم برمی‌گردد و در سری A بازی خواهد کرد.

 

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو با وجود مثبت شدن تست کرونایی که یوفا از او گرفته است احتمالاً به ترکیب این تیم برمی‌گردد و در سری A بازی خواهد کرد.

برای دومین هفته متوالی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با تست‌‌های کرونایی که از بازیکنان حاضر در رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌گیرد، جنجال‌ساز شد.

این اتفاق روز سه‌شنبه با اعلام مثبت شدن تست سه تن از بازیکنان تیم فوتبال لاتزیو در آستانه مصاف با تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه (دیداری که شب گذشته برگزار شد) رخ داد و نماینده ایتالیا سه بازیکن خود از جمله بهترین گلزنش چیرو ایموبیله را از دست داد. اکنون اما سایت توتومرکاتووب ایتالیا مدعی شده است که ایموبیله بدون توجه به نتیجه تست یوفا، می‌تواند در بازی هفته آینده تیمش در سری A مقابل یوونتوس به میدان برود هرچند او قرار است روز قبل از بازی دوباره تست بدهد.

طبق گزارش توتومرکاتووب، تفاوت در پروتکل‌های یوفا و سازمان لیگ ایتالیا ممکن است به ایموبیله اجازه دهد که تیمش را در سری A همراهی کند. لاتزیویی‌ها اما براین باور هستند که نتیجه تست یوفا هم اشتباه بوده است چرا که او یکشنبه هفته جاری در سری A مقابل تورین بازی کرده بود. استناد آنها هم به نتایج تست کرونای بازیکنان‌شان در آزمایشگاه آولینو است که اعلام کرده بود هیچ یک از بازیکنان لاتزیو در روز حضورشان در شهر تورین به کرونا مبتلا نبودند.

گویا تست‌های کرونایی که یوفا از بازیکنان حاضر در رقابت‌های اروپایی می‌گیرد بسیار دقیق‌تر و محتاطانه‌تر است و در مورد ایموبیله هم مثبت شدن ژن N در تست PCR سبب شده است که یوفا این بازیکن ایتالیایی را از بازی مقابل زنیت محروم کند.

با این حال لاتزیویی‌ها همچنان معتقد هستند که ایموبیله کرونا ندارد و به همین دلیل هم آنها قصد دارند فردا (جمعه) از تمامی بازیکنان خود تست بگیرند و طبق آخرین گزارش‌ها احتمال حضور ایموبیله در بازی مقابل یوونتوس هم بسیار زیاد است.

در همین حال کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو در مصاحبه اخیرش احتمال تنظیم یک شکایت از یوفا را رد نکرده است. باشگاه تورینو نیز که نگران است مبادا سه بازیکن لاتزیو با وجود ابتلا به کرونا مقابل این این تیم بازی کرده باشند، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایتالیا خواهان توضیح و شفاف‌سازی درباره این مسئله شده است.

یوفا هفته گذشته نیز اشرف حکیمی مدافع تیم فوتبال اینتر را به دلیل مثبت شدن تست کرونای وی از بازی این تیم مقابل شاختار دونتسک محروم کرد اما پس از انجام تست دوباره در ایتالیا مشخص شد که او کرونا نداشته است.

 

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4blre2