جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/14 16:05
کد خبر: 13707

سوال بزرگ درباره راموس با نقش آفرینی مالدینی

اختلاف نظرهای زیادی در مورد اینکه آیا سرخیو راموس بهترین مدافعان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود یا خیر وجود دارد.

 

در ماه دسامبر و در حالی که مراسم توپ طلا امسال برگزار نمی‌شود، در مورد بهترین ترکیب تاریخ فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

یکی از چالش های موجود در این باره به انتخاب بهترین مدافع تاریخ فوتبال برمی‌گردد که به نظر می‌رسد در حال حاضر سرخیو‌ راموس یکی از محبوب ترین گزینه ها محسوب می شود. با این حال تصمیم نهایی در این باره به رای 170 خبرنگار بستگی دارد.

اگرچه به طور قطع سرخیو راموس یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید و یکی از بهترین ها در پست خود محسوب می‌شود اما این احتمال وجود دارد که در این رای گیری دستاورد های تیمی راموس روی عملکرد دفاعی او تاثیر بگذارد.

راموس شب گذشته برای رئال مادرید مقابل اینتر گلزنی کرد تا صدمین گل خود را برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده باشد؛ آماری که در نوع خود خیره کننده است اما شما کمتر کسی را پیدا می‌کنید که این مدافع اسپانیایی را بالاتر از پائولو مالدینی قرار دهد.

راموس در طول دوران حضور خود در رئال مادرید 14 گل برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که دو مورد آن به رقابت های حساس فینال مقابل اتلتیکو مادرید در لیسبون و میلان برمی گردد. او همچنین تا به حال 22 جام مختلف با تیم اسپانیایی کسب کرده است. او همچنین در سطح ملی با اسپانیا به قهرمانی جام جهانی و یورو نیز رسیده است.

عملکرد راموس به قدری خیره کننده بوده که جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس از او به عنوان بهترین مدافع تاریخ یاد می‌کند. این در حالی است که برخی هنوز هم از او به خاطر مصدومیت محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا انتقاد می کند.

به نظر می‌رسد که اسطوره باشگاه رئال مادرید قصد دارد با پیراهن سفید این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند. این در حالی است که قرارداد او در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز نشانه ای از تمدید مشاهده نشده است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dpqj4