پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/05 15:52
کد خبر: 13436

حمایت ویژه ستاره سابق چلسی از فرانک لمپارد

​مایکل اسین، ستاره سابق چلسی می‌گوید که این تیم می‌تواند با فرانک لمپارد به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

چلسی با وجود فعالیت فراوان در نقل و انتقالات تابستانی اما از 9 مسابقه ابتدایی خود در فصل جدید تنها سه پیروزی کسب کرده است؛ موضوعی که باعث شده این سوال پیش بیاید که آیا فرانک لمپارد فرد مناسبی برای هدایت این تیم محسوب می شود یا خیر.

حالا و در همین رابطه مایکل اسین، ستاره سابق چلسی به حمایت از فرانک لمپارد پرداخته و می گوید: " لمپارد خود چلسی است و باشگاه را به خوبی از داخل می شناسد و می داند که چه کاری باید انجام شود. در اینجا از همه کمک خواهد گرفت و فکر می‌کنم که تا به اینجا نیز کارش را به خوبی انجام داده است."

اسین در ادامه گفت: "فصل گذشته نتیجه خوبی حاصل شد و فکر می‌کنم که مدیریت تیم اصلاً کار آسانی نبود. هواداران انتظارات زیادی خواهند داشت و کار اصلاً ساده نیست اما لمپارد قطعاً تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. فوتبال پرفراز و نشیب است و شما باید این موضوع را متوجه شوید.  کار اصلاً ساده نیست و شما باید صبور باشید.  چلسی بازیکنان خوب زیادی اضافه کرده بنابراین می ‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

بازیکنان جوان خیلی خوب کار می‌کنند اما من نمی‌دانم که آیا آنها می توانند در تیم قدیم من بازی کنند یا خیر. البته من شوخی می‌کنم چرا که بازیکنان جوان را خیلی دوست دارم مثل میسون مونت. با این حال آنها باید در باشگاهی مثل چلسی دائماً پیشرفت کند."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lgle3