سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 13:05
کد خبر: 13237

غایبان یونایتد مقابل PSG

ادینسون کاوانی، هری مگوایر و میسون گرین وود، منچستر یونایتد را در بازی فردا شب مقابل پاری سن ژرمن همراهی نخواهد کرد.

 

منچستریونایتد فردا شب در اولین بازی خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپای فصل 21-2020 رودرروی تیم پر ستاره پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت؛ دیداری که به طور قطع از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. 

یکی از اتفاقاتی که می توانست بر جذابیت بازی فردای دو تیم بیفزاید بازگشت بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن به پارک دو پرنس بود. با این حال دقایقی پیش مشخص شد که ادینسون کاوانی، شیاطین سرخ را در دیدار فردا شب همراهی نخواهد کرد؛ مهاجم اروگوئه ای اخیراً دوران قرنطینه 14 روزه خود را پشت سر گذاشته و روز گذشته نیز در تمرینات گروهی یونایتد حاضر شد اما به نظر می‌رسد که او برای همراهی تیمش در بازی فردا به آمادگی کامل نرسیده است.

ادینسون کاوانی اما تنها غایب بزرگ منچستر یونایتد در جدال حساس فردا شب نخواهد بود. هری مگوایر، مدافع انگلیسی شیاطین سرخ که طی هفته‌های گذشته بسیار حاشیه ساز بود و البته اوله گنار سولسشر اخیراً گفته بود که او با وجود مصدومیت به میدان می‌رود نیز یکی دیگر از غایبان تیم انگلیسی در مسابقه فردا خواهد بود. همچنین میسون گرین وود، پدیده جوان یونایتد نیز این تیم را مقابل پاری‌سن‌ژرمن همراهی نخواهد کرد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mrky3