یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/17 13:44
کد خبر: 12905

واکنش مدافع چلسی به ضعف سیلوا در زبان انگلیسی

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی می‌گوید که مشکلی در رابطه با ضعف تیاگو سیلوا در زبان انگلیسی وجود ندارد و آنها به او کمک خواهند کرد.

تیاگو سیلوا یکی از خریدهای باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی بود. شروع مدافع برزیلی اما در جمع آبی‌های لندن امیدوار کننده نبود چرا که او در دیدار برابر وست برومویچ اشتباه وحشتناکی را انجام داد که منجر به یکی از گل‌های حریف شد. با این حال تیاگو سیلوا در بازی‌ بعدی چلسی مقابل کریستال پالاس نمایش درخشانی از خود ارائه داد تا نشان دهد که با گذشت زمان قطعاً به همان بازیکنی تبدیل خواهد شد که همه انتظارش را دارند.

 

نکته جالب درباره مدافع برزیلی اما به این موضوع برمی‌گردد که خیلی به زبان انگلیسی مسلط نیست. اما از جمله کسانی که قصد دارد به تیاگو سیلوا کمک کند تا پیرامون این زمینه احساس نگرانی نداشته باشد، کاپیتان چلسی یعنی سزار آسپیلیکوئتا اسپانیایی است.

آسپیلیکوئتا در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " بله درست است ما به زبان فرانسوی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم. همانطور که تیاگو سیلوا فرانسوی صحبت می کند من نیز این کار را انجام می دهم. از طرف دیگر بدیهی است که کورت زوما نیز فرانسوی حرف می زند. حالا ادوارد مندی نیز به عنوان دروازه‌بان همین کار را انجام می‌دهد بنابراین روش بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

ما سعی می‌کنیم تا جای ممکن به بازیکنانی که نمی‌توانند در حال حاضر انگلیسی صحبت کنند کمک کنیم و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد. من فکر می‌کنم که زبان یک مسئله فرعی محسوب می‌شود. برای بازیکنی مانند تیاگو که مدتهاست در این ورزش حضور دارد، هدایت دیگران حتی بدون صحبت کردن کار ساده ای است."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ablk3