سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 06:26
کد خبر: 12228

جزییات برگزاری وبینار آموزشی با حضور ونگر

وبینار تخصصی فوتبال با حضور سرمربی پیشین تیم آرسنال انگلیس فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود و وی نکاتی را درباره مربیگری عنوان حواهد کرد.

عیسی براری درباره برگزاری وبینار تخصصی فوتبال با حضور آرسن ونگر اظهار داشت: شرکت BKM که در امور مدیریت و نظارت در فوتبال، آکادمی‌ها و به روز رسانی این رشته فعالیت می‌کند، متشکل از گروهی با حضور آرسن ونگر، دیوید بکام،‌ رایان گیگز و الکس فرگوسن است. ونگر مدتی است که رئیس توسعه فوتبال در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شده است. من به عنوان نماینده این کمپانی در خاورمیانه و ایران از شرکت خواستم فرگوسن را به ایران بیاوریم اما به دلیل اینکه باشگاه منچستر در اختیار آمریکایی‌هاست،‌ قرار شد ابتدا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و بعد این اتفاق بیفتد.

 

وی عنوان کرد: با میرشاد ماجدی (رئیس پیشین کمیته آموزش) صحبت کردم و قرار شد ابتدا با حضور ونگر، وبینار آموزشی داشته باشیم. برای این کار نامه‌نگاری با فیفا و اقدامات اولیه انجام و قرار شد دو زمان 45 دقیقه‌ای در خدمت ایشان باشیم. ونگر ابتدای این وبینار درباره تجربیات خودش صحبت می‌کند و در 45 دقیقه دوم به 15 سؤال پاسخ می‌دهد. با همکاری فیفا و البته با ابراز علاقه ونگر، این وبینار بدون اینکه هزینه‌ای برای فدراسیون داشته باشد، فردا برگزار می‌شود.

 

براری درباره اینکه در این وبینار چه کسانی حضور دارند، یادآور شد: اعضای کمیته آموزش فدراسیون و یکسری از مربیان قرار است در این وبینار شرکت کنند. برنامه‌ریزی‌ها در این باره توسط کمیته آموزش صورت گرفته  است. خیلی از دوستان اعلام آمادگی کردند که در این وبینار شرکت کنند ولی کمیته آموزش از اینکه دقیقا چه کسانی قرار شرکت کنند اطلاع دارد. 

 

وی گفت: ساعت 13:30 فردا (چهارشنبه)‌ این وبینار برگزار می‌شود و ونگر به 15 سؤال جواب می‌دهد. امیدوارم در آینده قدم‌های بهتری در این رابطه برداریم. این برنامه‌ها صددرصد ادامه پیدا خواهد کرد. آمادگی میزبانی 48 ساعته از الکس فرگوسن را داریم و منتظریم این موضوع با وکلای وی مطرح شود.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39znx2