پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 07:03
کد خبر: 12150

فوق‌العاده‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان!

​سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از هافبک آلمانی باواریایی‌ها تمجید ویژه‌ای کرد.

 یوپ هاینکس که خود در سه مقطع مختلف سرمربیگری بایرن مونیخ را برعهده داشت و این تیم را در سال 2013 به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا رساند، در گفت‌وگو با مجله «DFL» آلمان در تمجید از شاگرد پیشین خود و مهاجم 30 ساله سرخپوشان مونیخی گفت: توماس مولر فوق‌العاده‌ترین بازیکن در تاریخ فوتبال آلمان است. توماس مدتهاست که نشان داده آنچه همیشه او را از دیگران متمایز کرده، خدمت به تیم، سختکوشی و دوندگی در زمین است. در کنار اینها او در زمین همانند یک رهبر است.

وی همچنین درباره مدافع 25 ساله و ملی‌پوش بایرن مونیخ نیز اظهار داشت: یاشوا کیمیش مظهر یک فوتبالیست حرفه‌ای است که می‌شود چیزی که بایرن مونیخ است را در او دید. فوتبال سرگرمی، شغل و اکسیر زندگی یاشوا است. در عین حال کیمیش به عنوان انسان نیز رشد کرده است و بسیاری از فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌توانند از او چیزهایی بیاموزند.  

سرمربی پیشین بایرن مونیخ همچنین در تمجید از دروازه‌بان آلمانی و مهاجم لهستانی باواریایی‌ها خاطرنشان کرد: مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ است. لواندوفسکی فصل اخیر نه‌تنها به خاطر تعداد گل‌های زده‌اش، بلکه به خاطر در خدمت تیم بودنش، فوق‌العاده بود. اگر قرار باشد فوتبالیستی به عنوان بازیکن برتر سال 2020 انتخاب شود، روبرت شایسته کسب این عنوان شود.

هاینکس در پایان در تمجید از سرمربی 55 ساله سرخپوشان مونیخی که فصل اخیر این تیم را به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا رساند، گفت: هانسی فلیک ویژگی‌هایی همچون مدیریت خوب تیم، همدلی، اعتبار و ارتباطات خوب دارد. فلیک خودش را جدی نمی‌گیرد، اما مسئولیت‌پذیری بالایی دارد. هانسی به دلیل موقعیتی که دارد رئیس نیست، بلکه به خاطر شخصیتش بر تیم ریاست می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ydg2