شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/13 04:57
کد خبر: 11905

واکش جالب مودریچ به احتمال جدایی مسی از بارسا

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید به شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا واکنش نشان داد.

شاگردان زین‌الدین زیدان در فصلی که گذشت موفق شدند جام قهرمانی رقابت های لالیگا را بالای سر ببرند. اگرچه لوس بلانکوس بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان سال 2018 سختی های زیادی را متحمل شده اما به نظر می‌رسد که آنها در حال سازگاری با شرایط جدید هستند؛ موضوعی که قهرمانی در لالیگا می‌تواند تاییدی بر آن باشد.

ستاره خط هافبک رئال مادرید و برنده توپ طلا یعنی لوکا مودریچ حالا در مصاحبه ای پیرامون جدایی احتمالی لیونل مسی بعد از کریس رونالدو گفت: "جدایی لیونل مسی مانند کریستیانو رونالدو یک ضرر بزرگ برای لالیگا خواهد بود. با این حال شما نمی‌توانید به گذشته فکر کنید. این فوتبال است. این ضرر بزرگ برای لیگ خواهد بود اما باید رو به جلو برویم. با جدایی مسی بازیکنان دیگر ستاره لالیگا می‌شوند. وقتی رونالدو جدا شد، زندگی رئال مادرید نیز بدون او ادامه داشت. برای بارسلونا و لالیگا نیز جدایی مسی همین طور پیش خواهد رفت."

مودریچ درباره وضعیت رئال مادرید نیز گفت: "ما تیم جوانی در اختیار نداریم اما بسیار باتجربه هستیم. بازیکنان جوانی در اختیار داریم که قطعاً بهتر خواهد شد. نمی‌دانم که آیا بازیکن جذب خواهیم کرد یا خیر اما همین تیم فعلی نیز کیفیت مناسبی دارد. ما این موضوع را در لالیگا نشان دادیم و می دانیم که می‌توانیم آن را تکرار کنیم. من دو بار قهرمان لالیگا شدم اما می خواهم بیشتر از این ها در این جام پیروز شوم."

 

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aq5y3