پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 04:35
کد خبر: 11792

جدی شدن نامزدی یووه برای جذب لیونل مسی

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد باشگاه یوونتوس به صورت جدی به رقابت برای جذب لیونل مسی وارد شده و تماس‌هایی با او و نزدیکانش برقرار کرده

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد باشگاه یوونتوس هم حالا به یکی از مدعیان جدی به خدمت گرفتن لیونل مسی تبدیل شده و برای جذب او تماس‌هایی با نزدیکان مسی و به خصوص پدر او خورخه برقرار کرده.

نشریه اکیپ مدعی است که لیونل مسی پیش از این به باشگاه منچسترسیتی نزدیک شد و اگر بتواند از بارسا رسماً جدا شود به احتمال زیاد راهی شهر منچستر خواهد شد. اما در روزهای اخیر باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن از طریق مدیر ورزشی خود لئوناردو با خورخه پدر مسی تماس گرفته و خورخه پیشنهادهای فرانسویها را به دقت گوش داده. اکیپ می‌گوید بعد از این نوبت به باشگاه یوونتوس رسیده که با پدر مسی تماس بگیرد. یوونتوس قصد دارد بی سر و صدا به میدان رقابت بر سر لئو وارد شده و کار خود را پیش ببرد.

اکیپ در گزارش خود می‌گوید سردمداران یوونتوس حالا که احتمال به خدمت گرفتن مسی را در مقابل خود می‌بینند جرات پیدا کرده و رویای حضور دو ابرستاره فوتبال دنیا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در تورین در سر می‌پرورانند.

یووه معتقد است اگر بتواند هم مسی و هم کریستیانو را در تیم خود داشته باشد بعد از سالها بالاخره قدرت لازم برای رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ را خواهد داشت. موفقیتی که باشگاه ایتالیایی بیش از هر چیز دیگری به دنبال کسب آن است. چرا که یوونتوس 9 سال است قهرمان ایتالیا شده ولی نتوانسته در اروپا خود را به عنوان تیمی قهرمان بشناساند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wvnx2