پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 04:34
کد خبر: 11791

کلوپ: لیورپول پول خرید «مسی» را ندارد

سرمربی باشگاه لیورپول می‌گوید که به هیچ عنوان احتمال ندارد که قرمزهای آنفیلد در تابستان سال جاری هیچ شانسی با «لیونل مسی» قرارداد امضا کنند

کاپیتان آبی اناری‌ها به بارسا اعلام کرده است که قصد جدایی از نیوکمپ را دارد و منابع خبری شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرده‌اند که «پپ گواردیولا» و مسی هفته گذشته در مورد احتمال انتقال مرد آرژانتینی به منچسترسیتی با یکدیگر تماس تلفنی برقرار کرده‌اند.

در این بیت، «یورگن کلوپ» در نشست خبری پیش از دیدار برابر آرسنال در جام خیریه انگلیس، در پاسخ به تمایل وی برای خرید مسی گفت: علاقه؟ مسلما علاقه دارم، چه کسی نمی‌خواهد مسی را در تیمش داشته باشد؟

وی افزود: اما هیچ شانسی نداریم. اعداد و ارقام مطلقا با ما سازگار نیست اما مسی بازیکن خوبی است و شکست دادن منچسترسیتی سخت‌تر خواهد شد. این انتقال برای لیگ جزیره اتفاق فوق العاده خوبی است. دوست دارم چنین چیزی را ببینم اما مطمئن نیستم این اتفاق رخ دهد.

لیورپولی‌ها امروز در ومبلی به مصاف آرسنال خواهند رفت و کلوپ در این باره نیز گفت: آیا با دو هفته آماده سازی می‌خواهیم یک فوتبال خوب به نمایش بگذاریم؟ نه؛ اما مدتی است که این موضوع را می‌دانیم و آن را پذیرفته‌ایم.

 

 

منبع: ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vrnj3